[ Video ] Freestyle; Martin Zamora, Edda. Beatbox: Sober
Hittade en video från när jag hängde på Edda för en spelning i Oskarshamn där Ismen var huvudband. Spelningen i sig var riktigt grym, trots att när vi anlände så visade det sig att ägaren inte hade ljudutrustning för spelningen, inte ville bjuda på något krök, hotade oss, blåste båda akterna på pengar, inte släppte in hälften av dom som åkt dit... Stället i sig var sunkigt värre med närapå inga närvarande, vi tog tillfället i akt och öste som om vi hade hyrt ett eget ställe, Edda körd på för Ismen, Ismen körde på för Edda och tillsammans så hade vi en sjukt bra kväll där fyllan och zutten stod i centrum först efter att vi lämnat stället. Vi kom loss från spelningen strax efter ett, hittade ett annat som stängde vid 2 där vi spurtsöp utan dess like. Mellan stället och hotellet så stannade vi till på random gata där det kördes igång lite freestyle, jag slängde upp kameran och började filma, jag känner själv att det syns tydligt hur kul vi har/har haft/kommer att ha under denna dag som gick i berg och dalbanans tecken. Vi lyckades styra 5 helrör med hjälp av en femhunka och en bartender för efterfesten, så det blev rätt vilt på stadshotellet blev där en säng pajade och festen höll i sig natten lång. Jag Zamora och Edda höll hela vägen till frukosten där personalen på ett väldigt snällt sätt sa till oss att "vi vet att ni festat hela natten, men skulle ni kunna hålla nere volymen nere här vid frukosten?". Tyvärr så har en hårddisk gått sönder där jag hade rätt mycket mer material från den här kvällen Här kommer iaf klippet från en kväll som definitivt är ett minne för livet! http://ubetoo.com/flibben/27280
Edda kom igång på slutet och körde över, enda som egentligen var något att hänga i granen. Överlag inte så bra men fan, alla som har varit full vet hur det är..
www.myspace.com/danielbylund
haha detta är bra skit.. Varför får inte micke någon cred för sin extremt sköna spottande beatbox för? :)
www.eddaonline.se
kan inte se videon.. så fort hemsidan laddas klart så kraschar både firefox o explorer.. varför lägger du inte upp den på youtube?
Oups, fan, jag märkte aldrig att han beatboxade, han var ju där och öste, ett som var säkert! Jag känner ändå att Sober är den som håller beatboxen alive, han får ju lite props från dig nu iaf ;-) Puss :-} Btw, tröjan du glömde här på nyår får bli festtröjan ikväll, den är i goda händer! Bildbevis kommer ;)
Fan synd på hårddisken, de va mycket freestyles på hotellet med ju.. vet inte om de filmades då i och för sig men hade varit kul och se igen ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när fan va detta? jag bor nästan i Ohamn å hade ingen aning att ismen ens varit här, surt att man missade det.. hatar oskarshamn!
Denna har varit uppe såg den för typ 1-2 år sen tror den finns på utube
B
1992: Du borde se över din dator lite då kanske, gissningsvis så har du något problem med din flashspelare... Durlind: förlåt min fråga, vem är du? :-D Dzeno: Det var 2008 någon gång, kallt var det iaf :-( Elajt: Japp, edda har den upplagd på sin youtubesida också om jag minns rätt, men han hade ingen fin historia skriven till klippet <3
Denn har jag sett förut tror jag
flibben: haha vi känner inte varann ;D men jag och några polare va där på hotellet, vi fick ju inte komma in på de där jävla stället så vi var kvar på hotellet tills alla kom tillbaka haha ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Durlind.. Ja det kommer jag ihåg, att det va några som inte kom in pga ålder va?
www.eddaonline.se
edda: aa tror dom hade någon gräns på 21 eller nått haha;)
Durlind: Jag kommer ihåg det där också, helt jävla otroligt. Tomt på stället men det var tydligen viktigt att hålla 21 års åldersgräns ändå, öhm, iq fiskmås på dom som hade öppnat det där stället. Hörde rätt kort efter av fanny som ordnat spelningarna att dom hade behövt bomma igen 2 veckor efter, jag undrar varför... Men vi öste iaf på jävligt bra på hotellet, och verkligen surt på hårddisken för det var en hel del freestyle där med, kanske av det sämre slaget med tanke på mängden alkohol vi tryckte, hehe.
Men det kommer väl komma upp mer material ifrån andra gig flibben? Finns ju endel skönt material från giget i Finland med Pauline...
www.eddaonline.se
Det vet du Edda, freestylen från logen, haha, minns dom hånglande brudarna, så jävla random, så nice :-] Ska slänga upp det från när vi lyfter i planet också tänkte jag, men men, det har inte med den här tråden att göra, det kommer kanske upp något om det nästa vecka :-] Som tur är så låg inte det på den trasiga hårddisken *puh*
det var en underbar afton !!!
WWW.ISMEN.NU
Flibben.. Haha yeah man! ;) word på ganstah-mike, som förövrigt va "in love" med den vita stolen senare på kvällen..
www.eddaonline.se
Haha...klockrent!PaZ
j.esteban81 P28 spanks :)
www.eddaonline.se