I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[ Video ] Freestyle; Martin Zamora, Edda. Beatbox: Sober

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2010-02-19 17:38

[ Video ] Freestyle; Martin Zamora, Edda. Beatbox: Sober

Hittade en video från när jag hängde på Edda för en spelning i Oskarshamn där Ismen var huvudband.

Spelningen i sig var riktigt grym, trots att när vi anlände så visade det sig att ägaren inte hade ljudutrustning för spelningen, inte ville bjuda på något krök, hotade oss, blåste båda akterna på pengar, inte släppte in hälften av dom som åkt dit...

Stället i sig var sunkigt värre med närapå inga närvarande, vi tog tillfället i akt och öste som om vi hade hyrt ett eget ställe, Edda körd på för Ismen, Ismen körde på för Edda och tillsammans så hade vi en sjukt bra kväll där fyllan och zutten stod i centrum först efter att vi lämnat stället.

Vi kom loss från spelningen strax efter ett, hittade ett annat som stängde vid 2 där vi spurtsöp utan dess like.

Mellan stället och hotellet så stannade vi till på random gata där det kördes igång lite freestyle, jag slängde upp kameran och började filma, jag känner själv att det syns tydligt hur kul vi har/har haft/kommer att ha under denna dag som gick i berg och dalbanans tecken.

Vi lyckades styra 5 helrör med hjälp av en femhunka och en bartender för efterfesten, så det blev rätt vilt på stadshotellet blev där en säng pajade och festen höll i sig natten lång.

Jag Zamora och Edda höll hela vägen till frukosten där personalen på ett väldigt snällt sätt sa till oss att "vi vet att ni festat hela natten, men skulle ni kunna hålla nere volymen nere här vid frukosten?".

Tyvärr så har en hårddisk gått sönder där jag hade rätt mycket mer material från den här kvällen

Här kommer iaf klippet från en kväll som definitivt är ett minne för livet!


http://ubetoo.com/flibben/27280