I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Dogge - Hippare Hoppare (melodifestivalen)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-02-14 16:21

[Video] Dogge - Hippare Hoppare (melodifestivalen)

Helt värdelöst. Men det känns som folk kommer vara snällare med komentarerna nu pga denna intervjun/

Redaktionschef

2010-02-14 16:30
Äh, det funkar väl. Personligen gillar jag detta mer än Frispråkarns bidrag. Men det hade blivit bättre utan rappen.

Känns mest bara så krystat som det mesta i melodifestivalen. Å andra sidan har jag alltid haft svårt för alla såna här liknande grejer Dogge gjort tidigare också. "Salsakungen" etc.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2010-02-14 17:46
HAJDE BABO IGRAJ!!!

Dog nästan när jag hörde det då jag själv är från Balkan...

Men men, Dogge har aldrig vart den bästa rapparen, men Damn vilken charm...
One in a milli-on.

2010-02-14 18:18
Om jag ska vara ärligt så digga jag denna inte alls, han har gjort mkt mkt mkt bättre.. denna var inte alls dogge, blev fett onöjd när jag hörde den igår;/
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-02-14 18:29
rappmannen - Helt seriöst, hade du förväntat dig en ny "Kompisar från förr" i Melodifestivalen? "Denna var inte alls dogge" Haha

2010-02-14 19:12
hahahahahaha håller med music-of-steel

men den va bättre än frispråkarn iaf.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-14 20:11
ElCalifas Instämmer med dig helt, den har helt klart sin charm och de från balkan såg den nog med andra ögon. All respekt till Dogge med tanke på det med hans fru och missbruket. Bara kul att se sånt här.

2010-02-14 20:15
Ännu ett tecken att rap inte ska va med i melodifestivalen, och ni som säger "ah men det är väl kul att hiphop får va med i melodifestivalen" va äre som är kul med det när de suger? ...

Riktigt dåligt fan, diggar dock vissa grejer från dogge!
soundcloud.com/jerrones

2010-02-14 20:50
En folkets man, helt klart! Han om någon vet ju, på fullaste allvar, att cashen dom tas...

2010-02-14 20:51
Vem har sagt att det skulle vara kul med hiphop i melodifestivalen? Tittar hellre på detta än på Frispråkarns framträdande. Rapp har aldrig funkat i melodifestivalen. Roligt om Frispråkarns bidrag hade gått vidare till ESC då hade den varit på engelska troligtvis HA!

2010-02-14 21:39
blev riktigt äcklad, ångrar att jag kollade in detta.
http://www.myspace.com/akaamusik

2010-02-15 05:35
For att vara en lat i melodifestivalen sa tyckte jag att den bra. Man far ju jamfora laten med musik ifran samma kategori...

Angaende kladsel sa maste ju Dogges stylist vara gay

2010-02-15 08:49
ganska catchig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-15 09:02
Eftersom Melodifestivalen kan vara det värsta som finns så är låten rätt bra. Man slipper i alla fall någon brud som står och gapar en värdelös text och har med en höjning mot slutet och all skit. Det är lite drag, och Dogge är mysig. Men det är ju inte bra som att jag skulle kunna tänka mig att betala för låten och lägga in den på min ipod.

2010-02-15 10:26
Seriöst, efter att ha rappat så länge som Dogge gjort så borde han verkligen vara en bättre rappare.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik

2010-02-15 11:22
han har tappat allt så är det om man är med i reseprogram haha

men detta va dåligt men fett att du försökte i alla fall

Beatboxare

2010-02-15 13:18
Helt ok juh! Blåset i refrängen var nice ziegenarstajl. 3/5.
/KG BOOM

2010-02-15 13:21
Cuz många som sagt att det är kul att hiphop kommit till melodifestivalen, men fuck that de är inte ens en liten gnista kul.
soundcloud.com/jerrones

2010-02-15 17:02
Cuz många som sagt att det är kul att hiphop kommit till melodifestivalen, men fuck that de är inte ens en liten gnista kul.

detta är fan inte hiphop, och som du själv sa så är det inte ett dug kul, eller bra!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-02-15 17:08
Det lät väl inte så dåligt antar jag ur en viss synvinkel. Alltså, jag gillar nästan inget som är med i schlager/melodifestivaler, detta var väl ngt av det bättre jag hört i såna sammanhang. Lite catchy sound osv men kändes ganska tråkigt på ett sätt också. Nu bedömer jag bara låten ur den infallsvinkeln och tänker inte det minsta på hiphop, latin kings, dogge från förr osv osv.

2010-02-15 18:01
Allt handlar om pengarna nu för dogge, han har ingen kärlek eller något kvar för musik. Han har själv sagt att hiphop/musik(om vi ska säga helhet) så finns det inga pengar i det (Speciellt hiphop) därför han slutade med musik ett tag men kom tillbaka för att göra dansvänliga låtar med en svängig refräng och lite rapp i.

Men som någon annan sa, Man kommer aldrig få höra en "kompisar från" förr" "halva innet" osv från denna kille mer.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Producent

2010-02-15 23:27
Förstår inte varför han rappar så dåligt. Alltså lyssnar man på äldre Latin Kings så är hans flyt och allt så mycket tightare. Måste han låta som en bollibomparappare bara för att låten är "mainstream"?

2010-02-16 02:03
FETT MED SOFT SHURDA
Hangaround

2010-02-16 02:17
Jag gillar hans telefonförsäljarfrisyr.

2010-02-16 19:52

"hiphop" till melodifestivalen.. Nästan pinsamt när man ser dethär. När man ser det så börjar man tänka.. " Vadfan, Är dethär hiphop ".

Rappare

2010-02-16 22:10
känns som att hiphop i melodifestivalen e ganska anpassad för att de ska funka för resten av svenska folket... att få höra nån tung underground hiphop typ jedi mind tricks-stuk lär aldrig hända så då blir de lite tönt hiphop som kommer med tyvärr..
Music makes me feel...

2010-02-17 15:35
Du har rätt. Men då är det bättre att dom skippar hiphopen i melodifestivalen över huvud taget tycker jag.. Både Dogge och Frispråkarns låtar framstod som pinsamt .

Rappare

2010-02-17 16:42
ja jag håller med, jag har aldrig vart nåt stort fan av latin kings men några feta låtar har dom nog fan släppt, samma med frispråkarn, duktig kille som verkar jävligt skön å langar en å annan grym låt.. men de här e lite väl lågvattenmärke... man brukar ju säga att all PR e bra PR men javettefan asså...
Music makes me feel...