I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Hamish - Album Snippets Vol.1 (Produced by j. e s t e b a n)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-01-26 19:02

[Audio] Hamish - Album Snippets Vol.1 (Produced by j. e s t e b a n)

Tja!

Fixade nyss ett par snippets på låtarna jag proddat från Hamish debutalbum "En Bild Säger Mer Än Tusen Ord".

Inför hans kommande album "Hjärtats Oskrivna Blad" lägger jag därför upp denna album snippets för er Whoa peeps som antingen missat förra skivan eller behöver en uppdatering i hur det lät när det begav sig sist.

Enjoy & håll utkik efter Hamish - "Hjärtats Oskrivna Blad"!

Hamish - Album Snippets Vol.1 (Produced by j. e s t e b a n)

P.S Du kan även ladda ner debutalbumet på Hamish MySpace-blogg D.S

PaZ!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-26 19:32
Tuungt

2010-01-28 12:06
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-01-28 13:14
för mycket jävla - ska låtas vara, originalet dödar det mesta.

är alla remixer?
det lät riktigt fett.

någon som vet vad hamish låt om "mary jane" heter? har legat uppe förut.

2010-01-30 11:49
Konstigt P22; Remixer? Hehe...Allt är original versioner! Kan dock notera att "För Mycket Jävla (Original Version)" var med på den tryckta singeln istället för albumet. Inriktningen på soundet ändrades efter videoinspelningen för att de skulle passa bättre ihop, därav en mer club-vänligare remix.

Sen angående eftersökt låt, den finner du på hans debutalbum. Du hittar den nog vid snabb genomläsning av spårtitlarna...

By the way...

Hamish - För Mkt Jävla (Remix Version)

Hamish - För Mkt Jävla (Original Version)

Paz!!!

2010-02-01 01:03
Såååååå... när kommer plattan? Nog ett av dom mest efterlängtade albumen hos mig denna år! Blir fortfarande lika imponerad av "vägen till allah" varenda gång jag sätter på den som jag gjorde då jag hörde den första gången, ett mästervärk, förväntar mig inget mindre av den kommande plattan!

2010-02-01 12:34

Konstigt P22 här är puff puff pass om du syftar på den

2010-02-03 10:13
Jeffi; Riktigt nice att höra att du diggar låten så mycket - inspirerar.

Från Whoa's svenska-hiphopsläpp-2010 kan man läsa;

Hamish – Hjärtats oskrivna blad (album, release: våren)

Arbetet är i full gång och de sista låtarna håller på att färdigställas. Förvänta er en kommande singel från albumet inom kort - keep your eye's wide open!!!

All info kommer att läggas upp på Hamish MySpace-blogg.

PaZ!!!