I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] STOR vinner pris på P3 Guld (inkl. sketch med Lilla Al-Fadji)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-01-22 21:12

[Video] STOR vinner pris på P3 Guld (inkl. sketch med Lilla Al-Fadji)

vet inte om nån av er missade,men måste ba säga en bigup ti STOR som vann årets hiphop/soul i p3

riktigt fett.hittade ingen tråd om de här o vet itne om de gjorts en men ta bort denna ifall det redan finns.
iaf här kan ni se dom nominerade

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-01-22 21:54:39)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-22 21:27
han förtjänar det!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-01-22 22:17
Riktigt nice, helt klart förtjänat!
The thing is, we cant separate our feelings..

2010-01-23 01:48
Fy fan vad Timo är löjlig, förstår inte hur man kan tycka det är roligt att skojja sådär. Brist på respekt också även om han skojjar.

Värsta är ju att Fille är inte ett dugg mycket roligare. Bara pinsamt hela galan, fullt med massa dålig skämt och dåliga liveframträdanden

2010-01-23 12:19
Håller med dig MR-J!
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se

2010-01-23 13:31
Haha tänkte på en sak.. När man tittar grammy awards, sen grammis i sverige.. JÄÄÄVLAR vad mkt roligare det ser ut i USA! Klart det är mer rock n roll där, men vafan.. Kan dom inte försöka släppa loss lite i sverige.. Folk är så jävla stela!
Håller med om den där timo duden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-23 14:58
Jag tycker också Stor förtjänar det! Grattis Stor!
soundcloud.com/jerrones

2010-01-23 15:02
Måste även säga när Stor vinner och att de inte är Lorentz och M.Sakarias, så är väl endå svensk hiphop påväg upp, nu låter de bra! Big up!
soundcloud.com/jerrones

2010-01-23 22:25
Riktigt kul att Stor vann istället för Lorentz & M.Sakarias eller Promoe

2010-01-23 23:17
håller också med Timo grejjen. men när det kommer till att folk inte tycker lilla är rolig så äre något fel med dom enligt mig haha. han gjorde hela skiten roligare tycker jag.

"jag vill ha 10 små barn med rena kläder fint hår som ska jag trampa på när kommer jag ut" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Grattis Stor!

2010-01-23 23:26
Grattis Stor!

2010-01-23 23:48
Måste även säga när Stor vinner och att de inte är Lorentz och M.Sakarias, så är väl endå svensk hiphop påväg upp, nu låter de bra! Big up!

sen att lorentz och m.sakarias ens är nominerade säger ju ändå jävligt mycket om svensk hiphop
http://www.myspace.com/loosecannonbv
Moderator

2010-01-24 01:17
Sjukt skönt att man slapp se Promoe eller Lorentz och M. Sakarias som vinnare. AYLA!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-24 19:13
Ett stort Big Up till Stor!!!!
Tror inte den där tönten skulle våga göra om det där i förorten....

2010-01-24 21:03
Igen, killen i gula byxor, gör han en parodi på ringaren i notre dam, eller att han har bajsat på sig eller är det ett originellt "yao whigger" nummer han gör?

Som Petter skrev

Varför är det alltid så att så fort något som har med Hip Hop att göra ska presenteras (iform av akter eller pris) offentligt så måste det viftas med armar, skämtas om stora byxor och yo yo yo som om ingen av oss hade något smart att säga.

Jag börjar bli så jävla trött på det och det är fan skärpning på samtliga galor och offentliga sammanhang nu. Har vi inte kommit längre i det här landet?

Den svenska Hip Hop scenen har kommit betydligt längre i sina sinnen än vad den här humorn har och just nu känns det bara olustigt och patatiskt.

Jag kunde ta det 98 och tänkte väl att det kanske försvinner med tiden. Men det gör det inte.

När jag hör och ser skämten tänker osökt på när någon av landets främlingsfientliga-websidor skriver att jag gör ap-musik för apor.

Att vi ser ut som apor och beter oss som apor på scenen med viftande armar och yo-stön.

Driv med oss och gör narr av oss. Jag är en av de första på att skriva under behovet av att människor behöver ha självironi men är det inte dags att komma på något nytt och lite mer kreativt?

2010-01-24 21:27
Hahaha snubben i början, vilket jävla stolpskott.. Nackskott på honom.

Big ups till Stor iaf, han förtjänar verkligen detta. "Nya skolans ledare" är en klassiker, otroligt tungt.
Poet

2010-01-24 21:49
Hiccory: Petter har ratt. Och det dar ar inget svenskt fenomen. Vita manniskor i allmanhet, som inte vet nagot om hip hop, ska alltid larva sig sadar.

Kommer ihag en gang nar jag stod i kon vid help desken pa OnOff, framfor mig star en svensk kvinna och snackar med snubben bakom disken, som aven han var svensk. Samtalet ar helt normalt, inga skumma grejer. Sa nar det ar min tur sa blir snubben som forbytt. Borjar snacka "Rinkeby svenska", avslutar varje mening med "yo", fragar om jag hade hort 50's senaste skiva (uttalar G-Unit, yii-unitt i basta svengelska uttal). Jag fragade han rakt "Vad fan haller du pa med?". Han bad visserligen om ursakt och jag tror inte riktigt han forsokte gora narr av mig eller nagot... medvetet. Men djupt inrotat sa tanker han och manga andra som enbart sett personer som Dogge, att det ar sa alla invandrare (speciellt om de ar hip hopare) snackar.

Fordomsfullt ar val ordet...
At the gates of Eternity...
Poet

2010-01-24 21:55
And Mr Walking Large aka Stor, grattis mannen! Du fortjanar det!
At the gates of Eternity...

2010-01-24 22:14
BC99 P26

Onoff killen verkar ju uppenbart ha problem utöver det vanliga... Förföljelsen av hiphopsvennar har också varit rätt storskalig, allt från offspring-hits till sprite-reklamer för att inte stackars radhuspojkar ska svälja den här kulturen...

Vissa grejer kanske är kul men i stort har det bara varit ett uppvisande i ignorans ibland på gränsen till rasism....

Aja ska väl inte gå för mkt offtopic tycker rätt artist vann av de nominerade.

2010-01-24 23:21
Loosecannon P22 : word.
soundcloud.com/jerrones

2010-01-26 01:47
Först och främst grattis! Men jag har i undran nu, vad har ni emot promoe? Jag måtte ligga utanför.
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2010-01-28 11:37
dom gillar inte promoe längre sedan han släppte Svennebanan...

GRATTIS STOR!