I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bubba Flexx - Bestulen (halvklar skiva)

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Producent

2010-01-20 21:43

[Audio] Bubba Flexx - Bestulen (halvklar skiva)

Alla borde passa på att ladda ner Bubba Flexx´s påbörjade skiva som inte hann bli klar.

http://www.bigbender.se

Det här är fem låtar som egentligen skulle vara del av någon form av konceptplatta. Skivan skulle heta "En vecka i livet..." och innehålla sju låtar, en för varje veckodag. Vissa av låtarna är hyggligt färdiga, andra har bara slaskvokaler. Refränger saknas. Arbetet med skivan avbröts abrupt den 1:a januari när jag kom hem till en lägenhet i ruiner. Nån hade brutit sig in genom fönstret och stulit i stort sett allt jag ägde. Utöver kläder och annat hade min studiodator försvunnit (den och fem andra datorer). Även mixer och annan kringutrustning var borta. Mikrofonen inklusive stativ var utkastad genom fönstret men kvarglömd. Bortsett från mikbåset är den nu det enda som skvallrar om att det nånsin varit en studio i mitt vardagsrum. Nånstans i det hela försvann även lusten att spela in.