I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sam-E spottar över en beat från Leontin.

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2010-01-09 17:47

[Video] Sam-E spottar över en beat från Leontin.

Skulle det inte finnas en klocka i detta hus så hade jag, just nu, inte haft en aning om vilken tid på dygnet det är. K-One har precis lagt av en Tjernobyl-mök som drev honom till sitt eget vansinne och utvecklades till en skratt-attack utan like. Låten vi precis gjorde KOMMER spelas på Stureplan innan sommaren är här. Sam-E sitter och letar trummor till nästa låt och vi har INGEN tanke alls på att gå och lägga oss.

Tidigare idag så körde jag och Sam-E en livesändning där vi lät producenter skicka in beats som vi gav feedback på direkt. Det var en hel del crap som skickades in, men även ett fåtal godbitar. En av de fetaste beatsen stod Leontin för. Sam-E tyckte att beaten var så fet så han skrev en text till den. Jag tyckte att Sam-E's vers var så fet så att jag blev sugen på att spela in en video till.

Missade ni vår livesändning då vi hörde denna Leontin-beat för första gången så klicka länken below:

Sam-E sitter och bedömer inskickade beats LIVE via Bambuser >>>

MBFIMG - Swedish HipHop on CPR.



Så här ser How Low video vi spelade in för ett par dagar sen:



Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!


Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind