[Audio] Nytt mixtape från RMH - Dida - ThankTheUFOs4DIda.
En av de personer som ger mig mest inspiration i mitt arbete och min vardag, just nu, är rapparen Dida . Han har slaggat på vår soffa på Hotel Maria Plaza i 2 månader. Han skiter i att diska, tar slut på toalettpappret, haffar hem guzzar, dricker upp vår sprit och lever ett rock n' roll-liv alá Liam Gallagher. Han kom från ingenstans och levererar nu lyrik som ingen annan på den Svenska hiphoscenen . Hans debutmixtape heter: ThankTheUFOs4Dida och kommer bli en framtida klassiker. Respect My Hustle 4 Life - 2010 är vårt år. Ladda ner: Dida - ThankTheUFOs4Dida genom att klicka här >>> ---------------------------------------------RMH MGMT GRP presents..... ThankTheUfos4Dida mixed by DJ Rooftop 01. Dida - Black Mindstate 04' 02. Dida - Kiss From Peru 03. Dida - Kinda Like A Big Deal 04. Dida - Officer Of The Law 05. Dida - King Leon 06. Dida - Hear Colors 07. Dida - 20 Bag Story 08. Dida - Forever 09. Dida - 99. Problems 10. Dida - C-Minus 11. Dida - Popular Demand 12. Dida - Dida Is Like 13. Dida - Jerk (ft.Rob Mwuana) 14. Dida - About Me 15. Dida - Robot Music 16. Dida - Numbers By Night 17. Dida - Flying While Muslim ______________________________________________________________________
Where Did He Come From? How Did He Get Here? WHAT IS HE? - Christian Neybey.
It's Not Like He Didn't Warn Us - G. White Shalamayn.
Alien abduction. January 6, 2010. Based on a true story. - Robert Lierman.
Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind