[Audio] Nytt mixtape från RMH - Dida - ThankTheUFOs4DIda. En av de personer som ger mig mest inspiration i mitt arbete och min vardag, just nu, är rapparen Dida. Han har slaggat på vår soffa på Hotel Maria Plaza i 2 månader. Han skiter i att diska, tar slut på toalettpappret, haffar hem guzzar, dricker upp vår sprit och lever ett rock n' roll-liv alá Liam Gallagher. Han kom från ingenstans och levererar nu lyrik som ingen annan på den Svenska hiphoscenen. Hans debutmixtape heter: ThankTheUFOs4Dida och kommer bli en framtida klassiker. Respect My Hustle 4 Life - 2010 är vårt år.Ladda ner: Dida - ThankTheUFOs4Dida genom att klicka här >>>---------------------------------------------RMH MGMT GRP presents.....ThankTheUfos4Dida mixed by DJ Rooftop01. Dida - Black Mindstate 04'02. Dida - Kiss From Peru03. Dida - Kinda Like A Big Deal04. Dida - Officer Of The Law05. Dida - King Leon06. Dida - Hear Colors07. Dida - 20 Bag Story08. Dida - Forever09. Dida - 99. Problems10. Dida - C-Minus11. Dida - Popular Demand12. Dida - Dida Is Like13. Dida - Jerk (ft.Rob Mwuana)14. Dida - About Me15. Dida - Robot Music16. Dida - Numbers By Night17. Dida - Flying While Muslim______________________________________________________________________
Where Did He Come From? How Did He Get Here? WHAT IS HE?
It's Not Like He Didn't Warn Us -
Alien abduction. January 6, 2010. Based on a true story.