[Audio] Fiend - Dirty Likkle Secrets vol. #3 - Rappa gärna på!
Den artist som gav mig idéen till att köra igång tävlingar på MBFIMG var Fiend. När han släppte sin Dirty Likkle Secrets vo.3 uppmanade jag här på Whoa folk att ställa sig framför sina webcams för att spotta på instrumentalerna. Resultatet var förbluffande och intresset större än jag någonsin kunde hoppats. Tack Fiend för detta och att du alltid är så grym på att bolla idéer med mig. På vol. #3 av Dirty Likkle Secrets hittar ni några av mina personliga favorit-riddims hittills från denna Grime producent. Ladda ner, lyssna och ställ dig framför kameran och spotta om du känner vad du hör. Skicka gärna din vers till [email protected] så ska jag se till att slänga upp en post med alla bidrag. Ladda ner: Fiend - Dirty Likkle Secrets genom att klicka här >>> MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind