[Video] Update i Sam-E beefen. Allt är nu squashed! Bucc fick stryk.  Sam-E . Jag är ledsen att jag gick på dig så hårt om den här grejen med att du är fake. Jag har fattat nu att jag har fel och jag ber om ursäkt för att jag eventuellt skadat ditt och Ali-brush  gemensamma varumärke - Medina . Jag har lärt mig ett och annat under dessa två hektiska veckor och hoppas att jag inte ska göra om samma misstag igen. Åter igen - förlåt, jag ångrar mig otroligt mycket.Medina 4 Life.  Hjälp oss gärna att sprida denna film och budskapet om att "hat på Internet" kan förstöra folks liv.Sam-E  fuskade i en av MBFIMG's raptävlingar  genom att köra playback. Sam-E  gick ut och erkände sitt fusk, men gjorde detta på ett stöddigt och inte speciellt ödmjukt sätt.Den svenska hiphop-eliten  reagerade starkt när detta läckte ut och gick hårt mot Sam-E . Sam-E's  reaktioner lät sig inte väntas på. En paparazi-filmare lyckades ta sig in i State Crown studion  i Göteborg  för att med en dold kamera filma hur Medina  skulle ta sig tillbaka in i gamet. Bucc  läcka ut Medinas  nya singel "Angela"  innan den var tänkt att släppas. Detta för att försöka förstöra så mycket som möjligt inför deras nästa albumrelease. Sam-E  och K-One  från Los Angeles  där K-One  knullade Sam-E's mun . Sverige  gick emot Sam-E  och hans fusk så fanns det även folk som fortfarande stöttade Sam-E . En av dessa det hysteriska Medina-fanet Victor.  Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG  

My Best Friend Is My Grind