I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] B-Raz ft. Fonky Fresh - För Mig Är Du Allt.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-12-16 15:11

[Audio] B-Raz ft. Fonky Fresh - För Mig Är Du Allt.

Svensk hiphop rör sig just nu åt en massa olika håll. Jag älskar förändring och rörelse så jag sitter och myser när jag får en låt som denna skickad till mig. Detta är så nära svensk pop-musik man kan komma som rappare i Sverige. B-Raz och Fonky Fresh berättar ingående hur det är att vara kär i För Mig Är Du Allt. Dessa killar kommer ta över radio inom något år och skrapa ihop Sveriges bästa fanbase av tonårstjejer. Best believe.

Ladda ner: B-Raz ft. Fonky Fresh - För Mig Är Du Allt genom att klicka här >>>

MBFIMG - Swedish HipHop in CPR.

Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind

2009-12-16 15:25
fan va B-raz bara blir bättre & bättre..
men det lät bra, gillade dock inte refrängen

2009-12-16 15:27
Tunga verser av b-raz. Reffen var riktigt skön också. Tungt beat 2 :) Kör hårt! tjo
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-12-16 17:09
Yeah, se därja! Kul att ni diggar boys, mer tracks kommer innan årets slut. Håll utkik!

B-Raz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-12-16 17:28
Fett!

Don C på produktion som vanligt, King-Kong Music. Missa inte mixtapet vi släpper till våren!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]
Moderator

2009-12-16 17:41
Usch vad bra B-Raz blivit!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Producent

2009-12-16 17:54
helvete, ni tröttnar aldrig på att skriva om samma saker om och om igen på olika beats?

det här är inte bra, det är inte dåligt. kom ut ur garderoben och sluta gör musik som ni vet går hem hos 13-15 åriga tjejer.
Moderator

2009-12-16 17:59
Konstigt
Det är väl ganska uppenbart att låten är skriven utav Rasmus till en tjej han är otroligt kär i? Handlar väl för fan inte om att vi "vet vilken musik som går hem och därför gör vi den", sen är detta första gången B-Raz gör en riktig "kärlekslåt" så vad fan antyder du liksom? Nackskott.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]
Moderator

2009-12-16 18:03
Kan även tilllägga att han inte ens tänkte släppa låten ifrån början eftersom låten är fullständigt, totalt och endast skriven till henne för att hon skall förstå vad han känner även om han inte alltid visar det. Så att låten är gjord för att "vi vet vilken musik som går hem" eller "vi kan bara göra kärlekslåtar" osv är ju bara rent skitsnack, patetiskt.

2009-12-16 18:43
Perfektion Du borde softa med attityden, varför detta påhopp på Konstigt när han ställer en fråga och lämnar sin åsikt?

Och jag vet inte om jag heller hört så mycket mer än kärlek & misär från din sida, tyvärr då jag tror du skulle kunna skapa bra mycket bättre musik om du lät fantasin flöda lite mer än till just detta ämne.
I got more kicks than Jackie Chan.

2009-12-16 19:32
Endast jag som undrar va denna tråd gör under svensk hiphop ? :o

Moderator

2009-12-16 19:32
HitEm Movement
Är du seriös eller? Tycker du att hans inlägg bestod av en åsikt? Läs istället sättet han förmedlar sin s.k åsikt.

2009-12-16 19:34
Hör utveckling här på rappen här. Reffen kunde likagärna skippats dock

2009-12-16 21:15
kan hålla med lite. fonky fresh synonymer i mitt huvud är frizon rapp över ledsamma beats. säger inte att det är fel eller något men jag kan känna igen vad konstigt skrev.
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-12-17 00:38
Ja, jag är fett seriös. Vad är grejen med din attityd grabben?

Hur han uttrycker sin åsikt, det skrev jag inget om.

Men ist för att börja försvara dig själv, ta åt dig av vad folk har att säga dig och dra lärdom av det istället för att börja blåsa upp dig själv :)
I got more kicks than Jackie Chan.

2009-12-17 01:21
fan sluta hata, det är BRA sen om det inte passar er? vad ska dem göra åt saken ?

aja till låten, Kan inte annat än att säga att det låter bra som fan.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-12-17 01:26
Alltså att säga att man inte diggar det, eller att man tycker att något är enformigt, är inte att hata. Visst, man kan välja hur man vill framföra sin åsikt men att allt annat än positiv respons är hat känns lite sådär va?

2009-12-17 01:46
Okej tog väl i lite med att HATA. men klaga på vad texten hanldar om ? som att någon skulle säga åt Ri-Fa att sluta skriva romantiserade haschtexter? aldrig i livet!

"Passar det inte , så ät inte då !" sa alltid min morsa när jag var yngre. samma princip här.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-12-17 03:26
Förstår mig inte på alla haterz, right who gives a fuck vad dem säger.

Aldrig hatat eran musik, något man kan relatera till varesig det är gamla O.B.S låtar (om inte minnet sviker mig) eller om det är kärlekslåtar.

Och till B-raz kudos till dig för att göra denna låt, feel for ya m8.
The thing is, we cant separate our feelings..
Producent

2009-12-17 07:35
Tycker den va läcker!
jag undrar va bruden sa när hon fick höra den^^?
Flyger fritt, landar platt

2009-12-17 10:46
Som att någon skulle säga åt Ri-Fa att sluta skriva romantiserade haschtexter? aldrig i livet!

Stämmer väl in på många, men jag tycker att det snacket kan bli tjatigt likaväl. Min kommentar var inte en sågning eller någon skarpriktad kritik utan bara ett instämmande...

2009-12-17 11:21
sluta bråka töser!

låten e soft, dock e reffen för mkt.. tyvärr...
men b-raz du utvecklas riktigt bra!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-12-17 14:59
Thanks grabbar, kul att ni gillar den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-17 15:01
att man hittar "konstigt"s jävla hat kommentarer i varenda jävla tråd...

2009-12-17 15:04
får rysningar, grymt bra.

2009-12-17 17:40
Word mannen, finns nog inte en enda tråd han inte hatar i.. Grymt att du gillar den mannen, fortsätt lyssna!

2009-12-17 18:15
Yeh! Den är tung, man kan leva sig in i den :)
big up
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2009-12-17 19:10
Håller med konstig till 100%. Skitrapp på samma jävla tråkiga beats som fonky kickat på för flera år sen under sina glanstid. Fast ja, utvecklats har han väl gjort, visst. Men det är väl klart om man rappar aktivt, har polare som också gjort och inte fan suger ni deras kuk i forumtrådar. Autotune i reffen också..
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2009-12-18 09:05
Rysningar av verserna, skit bra.
Facit crew!
Lyricist

2009-12-18 12:15
Alltså, folk kan hata så mycket dom vill på detta...Men, denna låten har fan stämning. Man går in i rysmode de luxe så fort beatet går igång. Skitsamma om det gjorts förut, och autotune i refrängen använder dom flesta artister numera? Jag gillade det iallafall. Bra jobbat!

2009-12-18 12:57
feeeet låt!!! skulle vara najs om ni la upp lyricen!! :D

Rappare

2009-12-19 20:17
Grym låt! Bra text :)

2009-12-19 21:16
Thanks!! =D

2009-12-20 11:29
släng upp texten please!

2009-12-31 22:06
grymt skön! Du har lyckats riktigt bra med den här låten!
Skit i hatarna!

2010-01-05 00:47
riktigt jävla fett för alla homos där ute

2010-01-05 01:45
Måste kommentera igen, så fett bra bara.

2010-01-05 14:14
Hehe thanks! Håll utkik för ny skit 2010!

2010-01-05 16:25
va fan bor konstigt på whoa? Han kanske ska ta sig till psykolog och börja förstå att det finns ett liv utanför datorn oxå?

2010-01-06 15:21
Skön låt, alltid gillat bröderna! Big up till er :)

2010-01-06 18:31
Killerzteve

Det där argumentet körde jag med på lekis när jag ville ha en ny leksak. "Men alla andra haar juuu!" - Vet du vad min kloka far sade då? - Om alla dina vänner hoppa från en bro, skulle du också hoppa?
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.