(Audio) Diggi Dave - Sessions & Shiznix Netplay, 22 låtar
Vi är stolta att presentera vårat andra släpp här på www.Toffertoff.blogspot.com. Det är ingen annan än Skogås shunon no1 Diggi Dave som droppar en netplay/mixtape som förspel till hans EP "Okänd men Godkänd EP" som kommer senare nästa år. Diggi har varit med länge i gamet och är galen hungrig samt en av dom mest produktiva snubbarna jag känner. Det kommer garanterat mer grejer från den här snubben! Med på netplayen gästar bla Toffer, Acke, Nicko Mack, Gusteez samt vapendragarna i kollektivet Bara Sådär, El Diño, som också producerat på skivan under namnet LDP, & El Kidell. Andra som langat beats är DanneBee. Diggi Dave - Sessions & Shiznix Netplay :01. Intro 2009 02. Sanningen (med Gusteez) 03. Passionen 04. Rider Part 2 Session 05. En Bit Av Kakan (med Nicko Mack) 06. Push It Session 07. Stora Drömmar (med Toffer) 08. Följ Med 09. Inte Kommit Långt 10. Bara Sådär PROD: LDP 11. Mary Jane PROD: DanneBee 12. Politik PROD: LDP 13. Om Jag Var Den (med Acke) 14. Rör Den Där 15. A Milli Session 16. Kan Inte Neka Det PROD: DanneBee 17. Blodsband 18. Phone Tap Session (med Acke) 19. Gendish Session (med Toffer) 20. Tisdax Session (med Nicko Mack & Acke) PROD: LDP 21. Kalla Mig (med El Diño & El Kidell) PROD: LDP 22. Tills Döden Skiljer Oss Åt TANKA HÄR :Diggi Dave - Sessions & Shiznix Netplay
http://www.diggidave.blogspot.com
|