I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Preview från Medina's nya, riktigt dåliga singel.

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2009-12-09 11:41

[Video] Preview från Medina's nya, riktigt dåliga singel.

Hahahah!

Jag kollade igenom massa material från min resa till USA med Adam Tensta, K-One och Medina. De uppträdde med deras nästa singel "Angela" på ett soundcheck på klubben Ella. Det är inte meningen att denna låt ska komma ut egentligen, men eftersom Sam-E är så fake som han är tänker jag leaka shittet så Medina inte säljer några album. K-One har proddat orginalet och sjunger kör på deras livespelningar.

Dessutom börjar jag förstå varför Sam-E är så jävla gnällig. Han har precis blivit dumpad av en tjej och fått sitt lilla fake-hjärta krossat! Det är det hela nya singeln handlar om. Hahahahaha - han är så fake att hon chillade med fett många andra killar samtidigt som hon var med Sam.

I got 99 problems, but I'm not like Sam-E, a bitch ain't one.

Sam-E = Looser.



Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!


Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG





My Best Friend Is My Grind