FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Meen fett.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Redaktionschef
2009-11-26 21:33
Den är nice. Tycker inte refrängen är så stark som den borde vara men viben i låten och verserna är bra. Gillar Isons utveckling.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Laddar upp på youtube nu.. kommer upp snart.
Den är nice. Tycker inte refrängen är så stark som den borde vara men viben i låten och verserna är bra. Gillar Isons utveckling. Word!
Tycker att låten va riktigt shoft o musikvideon desamma!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent
2009-11-27 00:36
Fille äger. Inget mer behövs sägas.
jagvillocksåhaenblog.com
efter första genomlyssningen måste jag säga att Petters vers faktiskt var bäst. det trodde jag inte innan men ändå. fet låt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack_för_fisken p22 håller faktiskt med helt och hållet!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Fan va mogge e bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här var fan nice ! Riktigt skön låt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
diggar den inte fan.. kunde dom inte hittat på en ny refräng, hatar nämligen den där låten....
Allt är sant på internet.
Producent
2009-11-28 16:24
Producerad av Saska.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag tycker refrängen e jävligt skön.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
helt ok men inget spec med låten faktist, nada sticker ut
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Köper låten för 9 spänn och stöd Situation Stockholm... (Inlägget ändrat av Oracle 2009-11-29 15:52:48)
vädigt bra låt. dock så var inte videon så bra som jag förväntade mig, men den är ändå nice.
Videon passar perfekt till detta vädret. Får en härlig vinter vibe utav den. Me like!
riktigt grym låt och video!
Utan mr lambada skulle dehär va skit!
- - -
No dickriding nu, men fan vad den här låten har fastnat alltså :P helt sjukt...
Fyfan vilka starka verser.. Ison låter helt annorlunda också (har inte bestämt mig om jag gillar det eller inte). Bästa svenska singeln iår
Grymt initiativ! Big up för det!
www.nativeswedes.se
Diggar den rent text och rap mässigt.. men diggar inte beaten.
http://www.myspace.com/bizzlebeats
riktigt tung refräng
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
va hände me svensk hiphop ???? shlager rap rakt av
yeah i said it!
Skulle aldrig kalla detta schlager-rap men...
jag diggar låten hårt men måste säga att isons vers förstör mycket, flowmässigt och så äre helt okej, men vad äre för text? brukar gilla ison men texten i den här låten är riktigt dålig.
Producent
2009-12-02 23:08
Jag tycker att Filles vers är den sämsta. Petter & Isons är mycket bättre.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
den var fet för alla knegarna skönt me nå nytt filles vers var nog den bästa botkyrka !
tar över de här
Här har ni låten. http://www.speedyshare.com/files/19597457/Ison___Fille__Petter___Mogge_-__F__r_Alla_Dom.mp3
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
Cok Tüng Bäst i norden No Doubt
Kommer inte på något roligt/intressant/inspirerande att skriva här. Ärligt.
Men low! Weedboy P18 WTF! Saxat från bloggen!
Supporta Petter, Ison & Fille och Mogge (och whoa)! Köp en låt eller skiva: iTunes, CDON, Ginza eller Megastore Och så lägger du upp en mp3............ x_x
Aja tung låt iaf!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Hörde den på Din Gata för nån dag sen och diggade den, överraskande fet låt fan. Men en fattig man som mig vill ha en gratis mp3.
skönaste låten på länge!!!
jäääävlar va jag digga petter i denna asså shit, den linen me under ytan utan hjälar.. diggar fett! petter e stadig asså.. dom andra e också bra diggar detta
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Riktigt trött låt. Dålig idé från början till sen. Isons vers handlar ju minst om det låten verkar handla om. Ska det va så ska det väl va. Petter visar ju iofs att han kan ändra sitt flow på ett ställe, men mer än så krävs för att en låt ska funka. Fille låter ju alltid bra, men alltså... Den här funkar inte.
Blowin smoke - goin broke...
Skitgrym låt! Men var köper man CD-Singeln nånstans? Finns ju varken på Ginza CDON eller Megastore!?
gammal låt, har redan införskaffat mig den gratis via youtube som mp3a :)
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
fattar inte varför ison inte la ner mer tid på sin vers :(
Petter e tråkig, refrängen e typisk sthlm refräng, ison la det för enkelt. Fille öppna låten o stängde den efter sin vers, han va bäst, clean video
Aska på
jag gillade ison bäst på den här låten =) men nanars var det ingen superbra låt men inte värderlös heller