I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Dubbel Trubbel - Fängelserap

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-11-12 19:13

[Audio] Dubbel Trubbel - Fängelserap

Släpptes nyss på prinzens facebook och RiS hemsida:

(Rubriken ändrad av Oracle 2009-11-12 22:05:58)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-13 12:33
tung
:)

2009-11-13 12:53
fett som vanligt med prinzen och co!
Längtar till dom nya släppen hehe
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube.

Copy/Paste if you still listen to real hip hop

2009-11-13 19:11
alltid tugnt!

2009-11-14 20:22
Sov inte på denna :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-14 23:47
HAHAH fyfan vad jag älskar dom här grabbarna..

"gillar alla breven som kommer från sjuk brudar
gillar hur dom gillar att jag ströp sju brudar"
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Sångare

2009-11-15 01:31
Efter Johan Glans och David Batra så är Mr Cool, Prinzen, Armann och JNI sveriges roligaste män. Jag är seriös.

Oseriös låt och den musikaliska slutprodukten blir därefter, även om beatet är riktigt välproducerat och skönt. Långt ifrån albumet på samma tema dock, det odödliga Pass På Hall från 2005.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-11-15 11:58
Oseriös låt och den musikaliska slutprodukten blir därefter, även om beatet är riktigt välproducerat och skönt. Långt ifrån albumet på samma tema dock, det odödliga Pass På Hall från 2005.

Kunde inte sagt det bättre själv :)

2009-11-15 19:40
Riktigt bra låt!

Möjligtvis kunde de snackat lite om döden som ändå besöker fängelsen ibland. Har man chansen att nämna döden ska man inte låta den glida förbi hur som helst. Tänk på det grabbar, bara min åsikt dock.

Dubbel Trubbel levererar alltid kvalitet, förutom en låt som är skit. Bara min åsikt dock
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2009-11-15 19:42
S-oteric P23 glöm inte Hyper! Han är den ballaste av alla i "gruppen", jag vet inte hur många rader jag själv snott rakt av från honom
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Sångare

2009-11-15 23:53
Hyper har växt på mig. Skön kille också, träffade honom vid en spelning i vad som kan beskrivas som ett möte direkt taget ur "Tar en öl (sketch)" från hans senaste platta. Lyricistiskt är han definitivt däruppe och tampas.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län