I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio]Dubblaa-Bully. Ny låt, Checka!!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-10-24 20:18

[Audio]Dubblaa-Bully. Ny låt, Checka!!

Yo! ifall det finns någon där ute som fortfarande lyssnar på mig, så vill jag först passa på och be om ursäkt för min långa frånvaro. Jag har var fast i ett svart håll och stångats med demoner. men nu är jag iallafall tillbaks. Denna gången stark och utvilad och med en mängd material som bara ligger och fräser i pannan redo att serveras. Det
första som stå på menyn är en bombap skiva med mig och storhets som beräknas vara klar inom en månad. Mer info om komande släpp kommer snart. Lyssna på bully så länge. Frid ut/Dubblaa,amg

Länk till http://www.myspace.com/Dubblaamg

2009-10-25 23:40
Trevligt att du är "tillbaka". Potentialen finns i överflöd!
Jag är jointen

2009-10-26 00:22
jaaaaaaAAAAA!!! bully!!!
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!

2009-10-26 09:33
Den var tung! Ser verklkigen fram emot net skivan

2009-10-26 11:13
den var tung!
hets, stress, fest!
Moderator

2009-10-27 23:44
Ohh herregud vad jag saknat kan jag säga!

Helt otroligt fett det här, har väntat på Dubblaa i månader nu asså, grovt tung låt! Skulle vara sjukt nice om någon skulle orka styra upp lite AMG igen, kan ha varit det bästa projektet som påbörjats ever.

Tack för infon iallafall, kul att Storhet verkar vara på g igen också! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-10-28 13:46
oj då!! kul med så positiv respons. Tänkte jag skulle lägga in en nerladdnings länk också för er som vill ha den i mp3,ipoden,winampen, whatever.

Här har ni den: Länk till http://www.speedyshare.com/data/533765710/19021797/5860652/Bully.mp3

Sen vill jag passa på att göra er uppmärksamma på att jag även kommer att släppa en singel från mitt kommande soloalbum evighetspusslet nu i slutet på november så håll ögonen öppna för den. Låten heter pank och är producerad av antracks beats.

Ramuz- amg grejjer lär också komma en hel del , nu när alla är tillbaka på bannan igen så oroa dig inte för det. ONE