I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sam-E intervjuar Allyawan som spottar verser.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-10-20 13:05

[Video] Sam-E intervjuar Allyawan som spottar verser.

Yuh! Vi är nu i New York City. Sir David Husselhoff Medina, K-One, Adam Tensta och Keynote. Klockan är bara 7 på morgonen, men jag har tänkt att köra igång tidigt och klippa lite av materialet som filmades igår. Ikväll öppnar Adam Tensta upp för Clipse. Shit's goin' to be crazy!

Tills jag har gjort detta så tycker jag att ni alla skall kika in denna intervju som Sam-E gjorde med Allyawan i helgen.

MBFIMG - Swedish HipHop on CPR.

Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind

2009-10-20 13:15
Yeah man!
:)
Manager

2009-10-20 14:52
Lite komiskt, Adam Tensta som anses som anti droger öppnar åt kokain duon Clipse.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2009-10-20 15:18
diggar inte en ända låt han gör på engelska , tycker beaten suger tycker att du gör de som många andra rappare gör bättre , det är synd att du sattsar på engelska , du är 100 grr bättre på svenska, har inte hört en ända dålig låt me dig på svenska haha har tankat dina album som du släppt på engelska diggar ej de sorry:/

Graffare

2009-10-20 15:31
Vad ni klipper jobbigt

2009-10-20 18:34
haha adam gnesta.

skönt med någon som fortfarande gör musik för sig själv och inte låter sig nedslås av att man måste vara mer pop än a-teens för att tjäna pengar i mikronationen sverige.
www.discotheque.se

2009-10-20 20:29
Skane skojjar du?! Tycker du Allyawan är värdelös på engelska?
Shit..
"Visst är det vackert.."

2009-10-20 20:34
Ang klippet, skön intervju. Allyawan verkar jävligt skön! Och no doubt top 3 sveriges fetaste rappare på engelska!
"Visst är det vackert.."

2009-10-20 21:18
Sam är utan tvekan Sveriges duktigaste på Engelska. En av väldigt få som kan mäta sig med etablerade artister i resten av världen.

Fett cp-jobbigt ihopklippt intervju, men samtidigt jävligt rolig, speciellt när allt översattes engelska/svenska och tvärtom.

Big up!
Västkust Rockerz

2009-10-20 23:11
Att inte gilla Allyawan känns bara barnsligt. Att jämföras med veganer som raidar minkfarmar. Inte bra på engelska? Respekterar din åsikt dude men gå och spela TV spel.
http://www.johnlemon.se - varje dag

2009-10-20 23:42
men ja diggar ej han på engelska jämnfört me hans svenska låtar , tycker dom är tråkiga. men han har ju bra röst och text, men inte riktigt min smak hehe. vill höra mer på svenska saknar de

2009-10-21 00:29
Skitfett! Lycka till i USA!

2009-10-21 09:53
Skane du gillar han inte på engelska för du inte kan engelska din p12..
"Visst är det vackert.."

2009-10-21 14:15
haha okej vi säger de p10 corephase liten wb gangster haha

Producent

2009-10-21 14:42
varför förknippas man alltid med wannabe gangster för man skriver något emot någon på whoa? haha. så töntigt.

intervjun var fet som fan, fast man fick inte ut allt för mycket fakta, heller inga "verser" som spottas som rubriken säger, tycker bara det är någon smakprov på några sekunder.

coolt ändå.

2009-10-21 18:36
Intervju med Houman Sebghati uppe inom kort.

2009-10-21 20:25
coolhomosexuell: Är inte det en kliché om något, att säga att an inte bryr sig...

Speciellt när man inte lyckats?

Dessutom så faller intervjun extra illa då intervjuaren också gör musiken, alltså väldigt omöjligt för Sam-E att vara objektiv, i något avseende. Vilket ger en sådan här värdelös intervju.

Men kämpa på MBFIG, kvantitet för kvalitet, eller?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2009-10-21 21:21

2009-10-22 02:25
bakeman: Men tagga ner... Klart man vill ha en insyn i svensk hip-hop istället för att vara utan. Ser bara positivt med allt MBFIMG släpper, man kanske inte gillar allt men kommer alltid upp intressanta grejer enligt mig.
:)

2009-10-22 03:33
Bakeman - Jag gillar både Sam-E, Allyawan och intervjun i sig. Tråkigt att den inte föll dig i smaken. Tack för ditt fortsatta stöd.

2009-10-22 12:07
Jag vill ha mer Allyawan på svenska!