[Video] Pato Pooh - Follow Me tävlingen. Rappare.
Yuh! Nu är det dags att rösta på er favoritremix av Pato Pooh ft. Adam Tensta - "Follow Me". Med Sveriges just nu hetaste video. Galna grejer. Orginalet producerades av Jeff a.k.a. Gameboii , men många unga talanger i landet fick till riktigt bra bidrag! Stor tack till alla som var med och tävlade. Svara gärna på dessa frågor: 1. Vem får er röst? 2. Varför får denne producent din röst? 3. Vilken remix var sämst? 4. Varför var den sämst? 5. Hur ska vi göra för att förbättra tävlingen till nästa gång?MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
Är du artist och inte hittar din låt/vers så beror det på att det formatet du skickat den i ej fungerat att konvertera eller så har din nerladdningslänk inte fungerat. Skicka gärna in ditt bidrag igen om så är fallet. Meddela även om ditt namn skulle vara felstavat etc
Det kommer bli något folk kommer snacka om !! / Sadiiq
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Röstar på Nu Messiah. Skönast text och rapp helt enkelt. Förövrigt var Eboi fett soft med! Grymt flow.
Borde vart på detta beat istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dafne gör det bäst så hon får min röst . Hon levererar alltid softa texter och gör alltid en hel låt i dessa bidrag snarare än en vers bara.
Awal va fet verm e han?
Röst på NuMessiah, bäst approach, fetast text innehållsmässigt och ett mycket varierat delivery och flow, drar av en poäng från full pott för dansmovesen.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Haha, dansmoves? What the hell...
1. SPLINTER 2. SJUKT KUL OCH VÄLGJORD VIDEO, GRYM VERS! 3. Vet inte än, känns jobbigt att svara på. 4. - 5. Ta ut de 15, enligt er, bästa bidragen för att slippa kolla igenom så jävla många klipp...
Jag är hiphop tills den dagen då jag mular
Denna får min röst: http://www.youtube.com/watch?v=FYWXovNKm8A Hade jag fått flera att rösta på hade det även varit: AJ da Griot Americo Tiro Franco Tay Tay...mannen blev besviken på att du inte droppa nått om Nazi Zombies? hehehe ses på Liven
Är de för sent o vara med?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Är det MBFIMG.com som ger ut pengarna heller tar han cred för annans pengar?
1. min röst går till Castor P 2. för att killen gjorde det på one take
Things arent easy at my old home.
exakt! som han ovanför säger , JAG HÅLLER MED! Castor P get my vote för han är one take snubben
stay tuned!
Nelione - Det är Top Streetwear som sponsrar tävlingen och Pato Pooh.
jag röstar på JT! skönt flow och han reppar BV =)
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
thäts me! yo!
hahah fett kul med tävling, lycka till alla som medverkar!
Castor 3.14
röstar på dekan.. han har bäst flow av alla fan
Castor P får min röst. Han är en väl uppbyggd artist. Han har rappat sen han var liten. Jag tycker han förtjänar rösten! Peace out DJ Drin!
Castor P DÖDA hela SYSTEMET. Videon va fet som fan. Och hans flow Döda alla andras. Big Up From MALMÖCITY!!!
Dekan får absolut min röst ! den fetaste
Nu Messiah får min röst, väldgt skillad textmässigt samtidigt som det flyter riktigt bra.
Tack till alla som tog sig tiden för att vara me på denna tävling. det betyder otroligt mycket för mig och alla inblandade. Som jag skriv på min hemsida
Länk till http://www.patopooh.com Det känns som om denna Låt/Video har gjort mer för min karriär på en dag än allt annat jag gjort under de senaste året, och det tackar jag er för :D
Jag har verkligen taggit mig tiden att lyssna igenom alla och hittils så e de här några utav mina favoriter
Eboi
Aj Da Griot
Aycash Grabbarna
Frispråkarn
Tay Tay
Grizzly
Jojje
Awal
Den som jag tycker är i särklasst bäst dock. Men som tyvärr strullade till de när han skulle skicka in, e faktiskt min boy ricky. Inte för att han e min boy utan för att talangen Talar för sig själv check it out.
Åter igen, ett stort tack till alla.
www.patopooh.com
Min röst går till my maain Castor P!
FIFFLA MUSIC
Men håller med dig Pato, Ricky's bidrag var nice
checka in mitt bidrag
min kom inte fram märker ja.fan va kefft
efter ofantligt noggrant övervägande röstar jag på Grizzly.
AAHHBBOOOWWW! min röst går till Ji-men! Länge Leve FIFFLA..
AAHHBBOOOWWW! min röst går till Ji-men! Länge Leve FIFFLA..
min röst går åt sadiiq! HOW MUCH BABY
Vote - Splinter!
MIN Röst går till Thom Gentry ! Thung tung Thug
Änglalik går min röst till..
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Änglalik all the way, riktigt tungt
Baboo på ditt beat, han som rockar din skit
Pato_Pooh P25 - Sjukt roligt att se att du gillade min vers, känns skitbra! Måste gratulera till den fetaste videon någonsin i hiphopsverige, nostalgi till max! Saaarvi / Grizzly
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
min kom inte me vet inte om ja skickat fel eller nåt.oavsett om ja inte e me i tävlingen lägger ja upp den.!!!!
la inte min tid i onödan för ingenting.
Jag röstar på Dafne helt klart !
Eboi. Han var bäst med minsta möjliga ansträngning= Äkta! Sämst? Ovanlligt hög lägsta nivå. Passar på den. Till nästa gång; Håll deadline. Släpp inte in folk efter deadline. Och framförallt; Välj ni ut de ni tycker är de 5-10 bästa, skippa youtube-views där stort kontaktnät avgör och låt folk rösta på både whoa och på era egna hemsidor. Och "behåll juryröstningen", slå sen ihop den totala poängen. Jag förstår att youtube views grejen är bra för er PR dock... Lev väl!
min röst går till Americo!
Min röst går till: Awal Varför: Riktigt nice flow med riktigt sköna ordlekar/flerstaviga rim osv. Sämst: Alla MCs som har spelat in sina vers i förväg. Hur svårt är det att lägga runt 16 bars live? Måste säga att bidragen på producent-sidan höll jämnare nivå.
www.myspace.com/calleochadam
Jag röstar på messiah för han har så sjuukt töng röst..
be the change
Så stört fet ricky är! Sjukt talangfull, hade röstat på honom om han var med utan tvekan. Nu går min röst till Eboi !
Rao Muana va fan tung, han får min röst! Hot Verse Man! :) 176!