[Audio] DJ Rooftop - The Blue And Yellow Print 3 - Ladda ner nu!
DJ Rooftop har samlat ihop så gott som halva rap-sverige för att sätta ihop The Blue And Yellow Print 3 . Med andra ord den svenska versionen av Jay-Z 's - The Blueprint 3 . Vad mer kan jag säga än BALLIN! Ladda ner och sprid vidare! Tapet har redan nu lagts upp på siter långt utanför rikets gränser. Tillsammans kan vi se till att detta blir ett gemensamt steg ut i världen för Svensk Hiphop! 1. Vilken låt var fetast? 2. Är Svensk hiphop på G just nu? 3. Vem saknar ni på tapet?Ladda ner Dj Rooftop - The Blue And Yellow Print här >>> MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind
Wooow! Det är var riktigt fett! Inte lyssnat igenom allt så nog än.. Men hittills så var Allyawan och Smo Jo riktigt feta, attityd! Saknar dock Ågren på tapet! :/
"Visst är det vackert.."
Tummarna upp för detta tapet!! Feta dudes.. big up roof, alla som spottar o mybestfriendismygind!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tankas nu! Verkar asfett, jag saknar dock oxå organismen
fett som fan, tur att inte organet 12 var med.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
"ett annonsprogram har hittats" De är ju virus länken number ono de där.
GRYM TAPE!!! Dem absolut bästa remixes är - A Star Is Born med Adam Tensta och Dida, - Reminder med Glaciuz och J-Son Adam dödar sin vers, jag trodde aldrig att han kunde hoppa på det beatet, grymt jobbat mannen. Glaciuz du slaktar låten helt, fan vad roligt att du börjar jumpa på låtar. Ser fram emot ditt mixtape. Keep Up the good work. J-Son gör sin grej som vanligt, grymt!!! PS. Blev fett besviken på Run This Town DS.
Adam's vers på A star is born är riktigt tung. Hela tapet är RIKTIGT fett. - BIG UP - MBFIMG - DJ ROOFTOP - RMH FAM -
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Men fett bra till morgon kaffet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitnice tape! kul idé med hela albumkonceptet också. ni borde lägga lite mer tid på mixen av låtarna nästa gång, fan vissa av låtarna skiljer sig avsevärt i volymer på t ex accapellorna. annars fet soft!
http://www.kalvinhiphop.com
Men fett. Vore grymt om det kunde ramla upp på Spotify. Men med mixtapeter är det väl i och för sig inte världens enklaste sak.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Varför e ljudkvallen så kass på Paragons låt? :(
- grind or die -
jaojao_ P19 Don´t like him ;D men men vore kanske kul för andra = )
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Varför e ljudkvallen så kass på Paragons låt? :( Det är kass kvalite på flera låtar genom hela tapet nu när jag lyssnar igen =/
- grind or die -
Riktigt fet platta även om Jay-Zs orginal är oslagbar. ;) Empire State of Mind gör sig lika bra med JayZ som med Pato Pooh och Finess låt gillade jag grymt mycket! Daltone kickar det fint också!
DIIIF
Dessa instrumentaler är inte släppta oficiellt så därav ljudet på instrumentalerna, men vill man höra exklusiva låtar med Svenska hiphop eliten så är det ngt man får leva med..
Gjorde nyss en liten update på hur det har gått för tapet på min sida, check it out >>>
Länk till http://www.djrooftop.com/ -Roof
wwwDJRooftop.com www.MyBestFriendIsMyGrind.com
Finess är ju riktigt bra, myspace till han eller dyl?
wwwDJRooftop.com www.MyBestFriendIsMyGrind.com
Eboi - Forever Young ... Bra där. tung skit
http://www.diggidave.blogspot.com
6:an vad är det för amatör?
Kontrafakt IBM; !
Ja, paragon e verkligen amatör. haha...... Ironin flödar
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Helt okej mixtape, hade högre förväntningar. Synd att kvalitén är så kass på samtliga tracks =/ Tycker att vissa rappare bör bytt beats. T.ex Promoe på run this town beatet hade nog blivit sjukt fett, osv. Tycker detta va lite fail faktiskt tack vare kvalitén. Fick samtidigt känslan av att vissa av dessa rappare brister i detta tape, inte håller måttet riktigt eller vad man nu ska säga. Hela tapet kändes slarvigt gjort iaf enligt mig. Men men jag är väl bara en hater (;
Moderator
2009-10-04 22:32
Lyssnat i princip hela dagen, växlat mellan tapet och min vanliga spellista. Och för mig var det tre låtar som stack ut och var helt awesome. Pato Pooh - Empire State of Mind Eboi - Forever Young Adam Tensta ft. Dida - A Star Is Born Dessa tracks var helt sjuka, hamnar i spellistan kan jag säga. Bra jobbat med detta! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
big up roofffffff
www.patopooh.com
Big up's för hela projektet! //Vito
Bloggar på: Http://www.vitoeme.com för mer info, bilder, videos, mp3's osv...
tapet e bangin!