FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Hmm.. inget mixtape här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, såg inte musikspelaren längst ner på sidan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alexis Weak vers är sjukt fet! Bra mixtape överlag!
Väldigt musikaliskt talangfull, dock inte min typ av rap men med hög säkerhet en up and coming svensk RnB artist.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Han är så jävla fet !, vad snubber gör i sverige är för mig en gåta ! han kommer äga världen om en snar framtid ! bli inte förvånad om ni ser : Newkid ft Akon & Chris Brown på mtv nästa sommar !
Woord NevamiZ! Fan va tung han är asså!
"Visst är det vackert.."
Man kan inte ta ifrån honom att han är duktig! Jag lyssnar inte på sådan här musik alls men måste erkänna att han gör det bra!
http://www.johnlemon.se - varje dag
Of the hook ! Ägande NoDubt ! Keep this shiit up ! Bless
så jävla fett"
Från södra sidan - EP ute snart!
Han är så jävla fet. Alla låter var über tunga!
Moderator
2009-09-24 15:53
Jag tycker i överlag att det var ett shysst mixtape, rätt enformigt dock. "Jag vill ha bas", så jävla 2030 så det finns inte, om inte den låten slår så vet jag inte vad jag skall ta mig till, stilen, rappen, attityden, allt. GODDAMN! F.ö var alla gästinhopp på tapet rätt wacka alltså, enda som faktiskt låg på Alex nivå just här var M.Sakarias, dock gjorde Rx2 en bra grejj på "Göra dig stolt", big up! Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Big up min vän !!! så jävla fett !! slå nu stort broder !!
Sjukt bra. Du kommer bli stjärna.
Får ändra lite eftersom han över också sa "äntligen", hur som va de tungt och forever young grejen va as tung!
Konse''
Kan man inte ladda ner det? Man pallar ju för fan inte sitta och streama en massa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
går inte att lyssna..
http://www.znapmusic.com/myntah/
Young foreveeeeeeeeeah ! sjuukt jävla bra grej det där ! peppat som fan!
Peace out, get laid !<br><br>
HÄR <3
här kan ni ladda ner mixtapet, så slipper ni vänta till november ! ;)
dock så blev de nå fel, så bara nån sekund av "gör det för" kom med.. ;P men den finns ju att lyssna på överallt ändå så...
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Bra ! :) sprid den essge ! Överallt , msn , Facebook osv ! :)
Producent
2009-09-24 21:22
fett som fan, MEN FIXA ALLA LÅTAR VAR FÖR SIG MAN PALLAR EJ KLIPPA O SKIT , va fan är detta haha, ? newkid varför har du inte en låt för sig + så man ser vilket låtnamn o shit men låtarna va dunder bra
skane, detta är bara ett preview på tapet, resten kommer senare.
jaha , haha ja läste inte riktigt haha , men newkid har talang shit
säger bara ett ord : MAGI
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Nice... Remixen på Birthday sex är feeet...
Highfive anyone, anyone?
inte så tungt mixtape jag hade trott! ganska besviken faktist, inga feta beats heller (förutom låten med lorentz).. grymt talangfull är killen men antingen hade jag för höga förväntingar eller så var det inte så himmla bra? "Gör det för" är grym, plus låten med lorre och martin, annars inget speciellt..
Tror verkligen att det här är SWE nästa stjärna...framtid! Det här är exakt vad ungdomar lyssnar på nu för tiden. Man behöver inga djupa låtar som man sitter och relaterar sig till varje dag utan jag tror att det är mer att folk vill komma bort för en stund, släppa allt, och bara moda loss till en fet banger. Exakt det står Newkid för! Mixtapet var exakt det jag hade väntat mig, FETT !!! /Yez.
One in a milli-on.
jag gillar det mesta. men det är enformigt. det låter likadant det ända som skiljer är texterna men det låter fett som sagt men tänk bara på att ändra på dig lite mer
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
grymt bwoi!!
www.joacimlocksen.se
snyggt jobbat, go get em! prrchea:)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Hoppas att du får all den hype du förtjänar,hoppas du får din swag du äger iställer för folk som verkar kopiera din stil kör hårt mannen..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
MAAAAAAAD
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Gillar RnB, men stilen du kör känns redan uttjatad, känns som du kör samma sak om & om igen. Har känt vid vissa tillfällen att din röst och flow inte håller riktigt som jag hade velat, dock bättre än sjukt många. Lyssnade igenom mixtapet rätt noga och jag måste säga att du är duktig men själv gillar jag det inte, redan tröttnat på din musik. Känns som du hypas för mycket just i dags läget MEN du är duktig och med en stark uppåt sikt och träning så kan du bli något större.
går bara att älska killen! :D
www.joacimlocksen.se
Jag har "hatat" (sagt att New Kid gör enformig musik) förut men, om så kanske fortfarande må vara, så är det här tapet så sjuuuukt jävla fett! Går på repeat här hemma!
Sjukt jävla bra. Forever young tracket var riktigt grymt!
Damn, detta kommer bli något.
Skivsamlare
2009-09-26 18:05
Tycker det är fett fräsigt att han kör sin egen stil. Men om han hade hållt sig till sin engelska grej hade han slått genom så jääävla mycket hårdare ! Förövrigt överfett jävla tape, älskar det! bless!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
har gått på repeat heeela dagen ! riktigt fett,
Allt var inte tungt, men vissa grejer lät jävligt fett!
Redaktionschef
2009-09-26 22:00
Tycker det låter jävligt bra överlag. Det trodde jag inte att jag skulle tycka.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
forever young covern, damn, låt oss höra fortsättning!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Moderator
2009-09-26 22:51
Är jag den enda som är helt emot "covern" på forever young? Tycker ej man gör något på sådana klassiker.. Kanske jag som e lite efter men .. Ah...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
nej de är galet bra han gör den ju
första jag kom å tänka på när jag såg rubriken var
New Kids on the Block, sucked alot of dick men newkid är grym! riktigt fett detta.
hade höga förväntningar, och det var bättre än vad jag hade anat! Galet! brrrrrrrrrnuwkiii!
work some magic
Word Brodin1 . riktigt feta grejjer, du är grymt skicklig man! fortsätt dundra!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com