Första bidraget är inne. Eboi's vers droppade precis ner i inboxen. AJ!MBFIMG - Swedish HipHop on CPR.
My Best Friend Is My Grind
För er som missade Eboi i förra tävlingen så såg och lät det så här:
Swedish HipHop on CPR.
Det är antagligen idag och imorgon som de flesta verserna kommer trilla in. FORT NOX vers damp ner i inboxen precis. Skynda er att spela in så ni inte missar deadline.
Busta Kommer att bli fet. Sajten musiceye.se ska ha en specialare på honom med början nästa vecka, ända fram till han kommer till stan.
Länk till http://www.musiceye.se
ja har skickat in ett bidrag till Husslaren nu. Spela in min via data kameran hade inte så mkt insperation till nytt material men de funkar. Kom igen nu gott folk spotta era rader ska bli kul o lyssna efter som busta är en av mina favorit rappare genom alla tider
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har ingen större möjlighet att hinna deadline såg jag nu, bummer. Får se om jag löser något.
mitt bidrag är skickad till timbuccen också ! hoppas fler ställer upp!
Sam-E och Shazaam har skickat in! Detta kan bli en mycket intressant tävling? Var är alla andras verser? Skicka IN! 27 timmar och 30 minuter till deadline.
Anenkfali - Du hinner!!!
De känns lite för tufft att tävla mot eboi, sam-e och shazaam haha! Tror eboi kommer ta hem de här iallafall rösterna :)
Konse''
Haha, la precis min vers. Kan ni inte ha en tävling i vem som har sämst kamera? Rätt säker på att jag skulle ta hem den...
ChrilleF - Det är tävlingen som räknas. Att delta och vara en del av det hela. Jag tycker lugnt du ska vara med!NuMessiah - GRYMT att du skickade in! Jag tror på dig.
Vart är Kid Colt? Vart är AMC? Vart är Splinter? Vart är ALLA andra rappare? Det snackade förut om att "riktiga" rappare aldrig får chansen att visa upp sig. När det finns tillfälle håller de sig väl gömda. Holla!
Fan, har ju versen i fickan men sitter så till att jag varken har kamera eller något som liknar en kamera.
Nu så har även Juiz af Ta-Fatt skickat in sin vers!Anenkefali - Du KAN skaffa fram en cam. I know it! Vill ha med dig!Fame - Bror, vad händer med din vers? Du tjatade om att få synas! Real rap! It's all you! Jag vill verkligen ha med dig i tävlingen mannen.
När är deadline?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MexiFlexi - Midnatt! Du har massa timmar på dig med andra ord!
nån som vet om man kan hitta gitarrtabs till nån busta låt, leta på google men hitta inget haha
Konse''
Vilken jävla uppställning hittills. Svenska eliten visar varför de har den plats de har. Var är alla up-n-comers?!?! Blev det jobbigt när mer kända namn steppade upp för att tävla?!? Kör hååååårt!
Dumma frågor måste också ställas... deadline: 26e midnatt eller 27e??
While u sleep Ima Skeem!! http://www.myspace.com/alphahfemme
Mitt bidrag faller ner i din inbox här på whoa om en minut!!
www.joacimlocksen.se
Pato Pooh, Cakeboy, Jojje, Locksen har nu även skickat in!
SexFemman har även skickat in nu.
NyEpok - har också skickat in nu.
det blir en del som skickar in nu på kvällen! nice!!!
www.joacimlocksen.se
Moderator
2009-09-26 22:52
Fonky Fresh & B-Raz håller på o spelar in just nu, lite strul med kameran dock.. Men det skall allt hinna innan deadline, om det inte gör det, skulle en halvtimma/timma extra vara så himla fel :(?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
MBFIMG, du hade rätt, jag lyckades. 44 minuter sent, bjuder du på den eller?
mattias han du skicka in eller ?
www.joacimlocksen.se
Moderator
2009-09-27 04:48
Mjaaaa.. vi va lite sena, typ.. max en halvtimma-timma typ.. Tror nog de lugnt :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
såååft :)
www.joacimlocksen.se
vart hittar man klippen ?! :D
www.joacimlocksen.se
aha, det är imon!
www.joacimlocksen.se
varför har deadlinen flyttats fram?
Producent
2009-09-27 14:35
Seazon Sparklez har skickat in sitt bidrag ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
AMC har skickat in sitt bidrag!
SJUKT många som skickade in bidrag under kvällen igår! Det tackar jag för! Imorgon 10.00 så kommer alla videos upp. Då är det 48 timmar tills vi har en vinnare!
Må bäste man (eller kvinna) vinna!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Må bäste man (eller kvinna) vinna! Nä, jag vill ändå inte ha biljetterna.
;)
Jobbet med att få upp alla filmer har startat. Up early for this shit! =)
Bidragen är på väg upp. De sista tre är på väg upp på YouTube. Sen ska jag bara se till att alla blir offentliga samma minut så det inte blir någon som får försprång! Stay posted!
Vart postar du dom här på whoa sen då? =D
www.joacimlocksen.se
assåå shiiit vad han mördade det!!
lätt den bästa..
"Charge it to the game, Ill bill myself"
jag röstar på eboi
Konse''
Tycker michael borde spotta :)
We make rap, but we live hiphop
min röst på shazaam iaf :)
Jag röstar på Locksen!
I'm out!