I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Fiend & Husselhoff's favoriter på Dirty Likkle Secrets

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-09-22 12:17

[Video] Fiend & Husselhoff's favoriter på Dirty Likkle Secrets

Nu har jag och Fiend valt ut våra favoriter på Fiend - Dirty Likkle Secret instrumentalerna som las upp här på Whoa tillsammans med en utmaning till alla rappare att hoppa på dem. 35 videos skickades in där vi kunde skåda en otrolig hunger! Vi tyckte det var skitfett och kommer fortsätta med fler liknande utmaningar inom kort.

Här är de rappare som vi tycker gjorde bäst ifrån sig:

Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind

2009-09-22 12:38
Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi!

Vem hjälper inte till??
Vår musik och blogg hittar du på - http://www.smsmusic.se

2009-09-22 15:09
Fan va fett att ligga bland top5 =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-22 16:23
Smuris - Ingen har väl påstått att någon inte hjälper till? Vad tyckte du själv om filmen och musiken?

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-09-22 16:57
"MBFIMG Challenge #1 - Fiend/Husselhoff picks their top 5"

Det är väl 6 bidrag? :D
Schysst toplista iaf
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Manager

2009-09-22 17:10
Kid Colt dödade!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Moderator

2009-09-22 17:20
Kändes som ni la bidragen från 1-6 också, riktig fett av de flesta!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2009-09-22 17:55
Jag tyckte alla i "vinnarvideon" var fett tunga, big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2009-09-22 18:20
Ok ok... jag kanske inte kan räkna till 6, men jag är en jävel på SEX! ;)

Kul att ni diggade tävlingen! Missa inte den nya tävlingen där du kan vinna biljetter till Busta Rhymes.

Det vore även riktigt kul att få höra mer om vad exakt ni diggade och inte diggade med grabbarnas (och AMCs) verser och utförande.

Sir David Husselhoff
Twitter.com/MBFIMG

2009-09-22 18:33
Jag tycker inte att A-M-C platsade faktiskt.. Kan ha att göra med att jag är en manschauvinist, eller av något annat skäl. Tykker att Kid Colt och Eboi la det fetast, sen NuMessiah.

Måste tillägga att textadlibsen är så jävla roliga :D

BiGUP!
Blunted in stockholm