I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] MkN & Arro ft Bika - I mina drömmar

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-09-21 22:46

[Audio] MkN & Arro ft Bika - I mina drömmar

Hallå whoa!!

MkN & Arro släpper nytt och sammarbetade fram denna låt men sångerskan bika!
det blir inte lika mycket låtar släppta från oss pga av skitsaker men vi håller ginstan uppe lite iaf!

vers 1: MkN
reff : bika
vers 2: Arro
reff : Bika
vers 3: MkN/ Arro
reff : bika

HÄR KAN NI TANKA LÅTEN

LÅTEN FINNS ÄVEN PÅ MkN"s MYSPACE

vi vill att alla som lyssnar lämnar ett spår efter sig!

/ MkN

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-21 23:41
Varför i helvete har du lagt den i Svensk Hiphop forumet? Hahaha...

Men låten var okej.. Reffen är dock off-beat?? Du har utvecklats, och har riktigt skönt flow (MKN asså).

Arro hade riktigt najs text enligt mig!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2009-09-22 08:14
Illusion_: varför i helvete får jag inte lägga en i svenk hiphop forumet? detta är svenk hiphop eller?

tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-22 08:25
Låter bra!
Kanske droppar förbi med en lite mer utförlig komentar.
Men jag har lyssnat iaf det är ju alltid något!
Tjo grabbar
Kalliistudios©
2:avåningen

2009-09-22 08:38
Tycker att MkN gjorde ett bra jobb !(y)
reffrengen va rätt bra den också
arro helt okey han också ingenting att klaga på:)
www.myspace.com/enjoykarlstad

2009-09-22 18:01
ya tacktack! mer?

2009-09-22 22:47
Jag tror att Robin syftar på att mer etablerade artister så som Promoe, Org 12 och så vidare lägger sin här, "whoarappare" under -vår hiphop>Audio.

Låten var nog den bästa jag har hört av dig Mkn, textmässigt iaf. Bika sjunger bra och tråkigt nog är reffen det bästa i låten, även om den ligger off av och till. Gillar Arros text mycket, riktigt bra, speciellt raden om soc och det där.

Keep it up dudes
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2009-09-23 13:40
okejokej tack!

2009-09-25 07:37
upp!

2009-09-27 15:26
kom igen whoa vafan! folk lyssnar men ingen kommenterar svagt!

SISSTA UPPP!