My Best Friend Is My Grind
helt sinnes, fan va fett
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
sveriges bästa rappare Word !
Shazaam DÖDAR !
Kan knappt vänta tills nästa.
Mer mer mer !!!
Fan va fett det var! Skitkul med topic/serie. Jag längtar redan efter nästa vecka, men jag längtar Dan ännu mer efter fler serier med andra rappare. Tänk alla feta rappers hade varsin serie. Galet..,
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
RI-FA! Dags att du springer på Indo snart?!
where my smokers at?
fett men han kan lägga ner att skratta hela tiden
Jag tycker det är fett när han skrattar. Det ser kaxigt och självsäkert ut. Diggar det som fan. Det get en extra dimension till det hela.
Han är ju stenad så självklart måste han ju få garva... sluta tjura nu :)
haha king
hets, stress, fest!
Lite kul att det låter som han säger "retard del ett" i slutet... Väldigt bra annars synd att jag inte kan låta bli att störa mig på "utalet/talfelet"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt tööööngt! det där me skratten diggar jag. gör det mer personligt. han e den enda som gör det. texten e fet. ne fan big up bara! dock tkr ja han ser helt wierd ut med skägget o dedär ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
klart att det är stunna shades!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-08-30 17:37
Jävlar vilket underhållande avsnitt, big upp till Husselhoff och Shazaam! :D Vill ha mer! :D Haha "Vi är bigfoot, ni är teddybjörnen fredriksson!"
"Visst är det vackert.."
Måste bara göra en dubbelpost, fyfaan va shazaam är fet, vilket text, vilket humor! Älskar det!
"Visst är det vackert.."
haha ! den va Adjaib!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Denna versen var riiiktigt fet
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Its a mooooovie babyyy, damn fetaste mest underhållande rapparen i sverige LÄTT!
B
Han är ju stenad så självklart måste han ju få garva... sluta tjura nu :) Haha så jävla sjuk, sätter dock inte en krona på att du har fel!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Producent
2009-08-31 14:11
har man roligt så skrattar man. har man inte roligt och är bajsnödig gnäller man på folk som skrattar på whoa. big up john!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Fett som fan!! ''Fuck Bucc'' på slutet..HAHAHA
wwwDJRooftop.com www.MyBestFriendIsMyGrind.com
Han är ju bättre på att kicka acapella än dom andra pojkarna iaf....
Tung!
Highfive anyone, anyone?
Graffare
2009-08-31 21:05
hahah sköön
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Helt sönder mannen! Kom ner till Götet så lägger vi det tungt. Ri-Fa!
John är den tyngsta i Sverige!,
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
tö-tö-töööng! jag är för skägget.
soft!
My Best Friend Is My Grind
Producent
2009-09-02 22:04
haha :) mbfimg-cpr! mycket bra!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!