Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha fyfan va fet!
"Visst är det vackert.."
Tog mig friheten och skrev ner texten! Tung låt!
Du kan fortfarande skrika ut din ångest från en balkong nånstans och nu kan du satsa på att jag kör allsång på skansen, spelar bort barnbidragen, belånar ditt hus. Du kommer inte få tillbaks det! (Nej!) Vem hade kunnat tro, att vårt lilla skämt skulle kunna gro. Till ett sånt monster, skägget är långt men dreadsen är tunga och min tunga är smooth. Svennebanan blev årets sommarplåga, (???) när jag bombar tåg, HAH! Det måste bo ett zoo i mitt hårsvall, älska eller hata. Vilken jävla låt va? Den enda som kan förena den autonoma vänstern med den extrema högern för att mata skiten hela högen. Sen sålde den guld och tog över! Toppar listor i Danmark och Belgien, skulle det vara min drivkraft? Tänk igen! Det var seriös kritik, av en kultur som får oss att må som skit! Men du kan välja att lyssna på Eurodiscoslingan, så kan jag sälja fler singlar. Vi kan alla låtsas som ingenting och bara knäppa våra fingrar! Skäggig vegan, skäggig vegan... Ser fram emot mixtapet! (Släpps den 5e btw!)
...och det är det som är så fint med whoa!
Sjukt fett! Han tar ju död på kritiken hur som helst.
Mucho bättre än originalet!
Hej
Moderator
2009-08-28 20:02
Fett som jag vet inte vad! mfs sa det bra.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
så jävla dunderkul. Skäggig vegan har sjungts hela sommaren.
Jag är jointen
fett , han säger yellow banana , där du har frågetecknen ;P
Haha, fan vad skönt! Väntade på något sånt skulle komma.
Metz_: Ahaaa, i get it. Tack för att du fyllde i! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-08-30 13:24
Haha gött! Originalet är nog det värsta jag hört, även om texten är lite småskoj ibland..
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Skulle det här försvara popfjantigheterna? Han har förstört sin karriär i min mening. Hade han skitit i o droppa den där smörjan så hade jag fortf. haft respekt för honom som musiker. Men då hade det väl å andra sidan kanske droppats nåt ännu sämre.
mok vurban
shit va feeeeeeett!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Moderator
2009-08-30 20:24
Mok, har Promoe förstört sin karriär för att du inte gillar en låt? Är inte det att ta i lite? :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent
2009-08-30 21:18
Tog mig friheten att ladda upp låten på youtube:
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Skulle det här försvara popfjantigheterna? Hade han skitit i o droppa den där smörjan så hade jag fortf. haft respekt för honom som musiker.
Blunted in stockholm
Gussti har Promoe förstört sin karriär för att du inte gillar en låt? Är inte det att ta i lite? :)
Producent
2009-08-31 16:15
vad jobbigt att alla skriver i sådana här rutor..
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Organica Vi citerade, nu citerar jag inte.
Promoe är sjukt rolig alltså, diggar stilen som fan ;) Fett som fan var detta :)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Ifall man slutade "respektera" Promoe efter Svennebanan så tror jag nog att han mår bäst utan såna "fans".
:)
"Äkta Hiphopare är äkta som fan asso o fuckar inte med sån här pop skit!" "Jag tappa all respekt för promoe med svennebanan" Bittra hiphopares klubb, de borde starta en sån på whoa, så kan alla sånna kommentare hålla sig där! Svennebanan blev en sommarplåga, den har blivit rätt sönder spelad men låten är endå bra och rolig. Skönt med Skäggig Vegan också =) Vafan äre för fans som börja tycka illa om promoe efter 1 låt? som teevee sa så mår han nog bäst utan såna "fans"
Tråd dödadar!
Producent
2009-08-31 19:15
Anenkefali , När i helvete skrev jag det? Sätt inte ord i munnen på mig. Jag tappar respekten för nån som rappar om att "Fuck A Record Deal", och att "The heads or tails, what's your choice the heads noddin on the real b-boys or do you want the sales, in other words the tails the asses, shaking on the ignorant masses" för att sedan släppa en låt som direkt går ut till de ignoranta massorna, och visst, texten kanske inte gör det, men när han släpper låten på absolute dance och låter JAMBA sälja skiten, då börjar man fan undra. Och detta handlar inte om att man skulle tillhöra någon cool äkta hiphopklubb. Tvärtom, jag tycker t.ex. att Maskinen är tvärfeta, men när man säljer sig som Promoe gjort så tappar jag respekten för honom. Och ja, om ni läser igenom mitt inlägg ordentligt så har han uppenbarligen sålt sig.
Blunted in stockholm
Gussti Sluta låta arg som Raymo nu. Jag citerade svaret på det du citerade, skoj du vet.
det var inte kul ;((((((((((((((((
Blunted in stockholm
Organica snella, de e knappt hela låten så låt bli lägga upp zshare, youtube osv... helt besviken.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Moderator
2009-08-31 21:54
Gussti, glöm inte att Heads or Tails släpptes för vad, 11 år sedan? Svennebanan har spelats lite här och där i sommar så uppenbarligen gillar folk låten. Är det då så farligt att tjäna några extra kronor? Jag menar Promoe har pumpat ut hur mycket bra musik som helst till oss i över ett decennium, och låtar som Government Music , Murder Murdoch och Spraycan Stories blir inte sämre för att en låt råkade slå.
Låten är med på mixtapet "Bondfångeri" som kommer den 5:e September för gratis nedladdning!
Producent
2009-09-01 00:17
quiroga har du hela låten, kan du känna dig fri att lägga upp den :) annars kan du vänta tills femte september, som oss andra dödliga
Gussti : Han säger ju själv att låten är ett skämt. Måste han göra döseriös musik hela tiden? Fyndig och bra låt för att vara ett skämt enligt mig.
:)
Oj vad folk kan vara helt insnöade, Detta var dunderfett !
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Fan så fet! :D
Jockish @ B-vik
Gussti - Folk växer upp, även artister. Man får nya värderingar, nya sätt att se på saker och ting och andra bekymmer än vad man hade när man var tonåring. Det är väl helt naturligt?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Jo, visst är det det. Men faktumet kvarstår att folk som säljer sin musik till Jamba, dom har jag inte mycket till övers för..
Blunted in stockholm
Samma låt fast bättre kvalité.
Producent
2009-09-02 18:34
Samma låt fast bättre kvalité. Högre volym, definitivt inte bättre kvalité.
HAHAHAH Hoppas tapen blir tungt xD
Alltså det här var faktiskt sjukt kul. Jag gillar promoe som artist, men inte musiken längre, och svennebananskivan var verkligen toppen av isberget för mig. Men så kom den här som var ritkigt kul. Bland det roligaste som hänt. Gå från hits for kids till skäggig vegan. Tungt
Producent
2009-09-05 16:37
Här är låten i
hög kvalité. Direkt från bondfångeri-tapet.
kthxbye
hoppas organism kan hålla käften snart...suger ju så hårt.
Peace out, get laid !<br><br>
hahaha han e skadad promoe
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito