I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MBFIMG springer på Mexxi & Si-Kret

Svensk Hiphop - Audio & Video

   

2009-08-28 14:58

[Video] MBFIMG springer på Mexxi & Si-Kret

Dåså kära Whoa och MyBestFriendIsMyGrind-bevakare, det är dags! För första gången, in the history of "Husselhoff bumped into's", så är det NU dags jag för de första grabbarna som har bumpat in mig och inte tvärtom. Köping-rapparna Mexxi & Si-Kret som står framför kameran denna gång har hollat på mig diverse olika sätt om att de är värda att visa Svenska folket vad de går för. De är på besök i hufvudstaden och promenerade runt på söder just som jag hade avslutat min Gym-session.

Real life, bumped into's. MyBestFriendIsMyGrind.com. Gör era röster hörda och svara gärna på frågorna här under. Det ska bli sjukt intressant att få höra vad folk tycker.

1. Hur bra tycker ni att verserna som Mexxi & Si-Kret la va? Vad var bra, vad var dåligt?
2. Var de värda sin plats bland de andra? Vilka var de sämre än, vilka var de bättre än?
3. Var tror ni att Mexxi & Si-Kret kommer vara om ett år?
4. Kommer du lyssna på en låt nästa gång du ser namnet "Mexxi & Si-Kret"?

Just to get y'all talkin'. Det är genom diskussion som saker utvecklas! Jag springer runt på söder... om det är andra folk som tycker dom är värda att synas och ser mig så är det bara att säga hej!

MBFIMG bumped into Mexxi & Si-Kret >>>

Har du missat de senaste avsnitten i "bumped into"-serien så hittar du dem här:

MBFIMG bumped into Nube >>>

MBFIMG bumped into Samson For President >>>

MBFIMG bumped into SexFemman >>>

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind