I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(video) Intervju med Köza

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-19 16:55

(video) Intervju med Köza

En av ungdomarna från Vallby Fritidsgård fick äran att intervjua mig i helgen.

Det är Simon Ceskir som ställer frågorna...

När ni ändå är här och läser vill jag passa på att berätta att den nya bloggen är igång på www.koza.se. Glöm inte checka den för att hålla er uppdaterade om allting som rör sig runt skivan och allt annat...

Bara Kärlek

2009-08-19 17:07
aight vallby g
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Skivsamlare

2009-08-20 10:39
alltså, bara jag som inte orkade kolla pga det otroligt långa "introt"? :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-08-20 11:49
Vem är Köza?

Trodde den här forumdelen var för lite mer etablerade och erkända Emcees :)

2009-08-20 18:40
ak4 jävla retard

2009-08-20 22:29
Ursäkta? Vafan säger du?

2009-08-20 22:51
beef! beef!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor

2009-08-20 22:52
Videon är borttagen! Men har inte hört köza sen han släppte msn låten! Finns det nåt nytt eller?

2009-08-22 00:40
Här kommer intervjun igen med rätt länk...

B-Back skit i den där snubben...hatare finns det gott om... han kommer se vem jag är och höra talas om mig när skivan kommer... jag kan inte blejma honom för att han inte vet vem jag är i dagsläget..... sprid kärlek istället..... denna intervju gjordes av en av mina ungdomar från fritidsgården där jag jobbar... det handlar bara om kärlek... synd att inte folk kan se det...

_aK4.... jag släpper mitt album snart... hoppas du diggar den...

har en liten street video ute oxå på en låt som heter Svensk HipHop checka den här

För övrigt så får ni gärna klicka er in på min blogg som jag uppdaterar och skriver i varje dag: Länk till http://www.koza.se

Allting handlar om kärlek... jag älskar det jag gör och jag hoppas folk uppskattar det oxå... negativa kommentarer ignoreras totalt... du hade säkert ändrat uppfattning om du kände mig... jag jobbar mycket med svensk rap och hiphop där jag hjälper ungdomar som inte har tillgång till egen studio.

Du är även själv välkommen till Vallby Fritidsgård om du behöver hjälp... eller skicka dit folks om vill ha hjälp.... vi hjälper folk med inspelning och produktioner.... tråkigt att du hatar mannen... det finns bara kärlek här broder.... ta hand om dig...
Bara Kärlek

2009-08-22 00:52
Han är skön. Ser fram emot plattan alltså!
Hej