I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] SlinCraze feat Helno "Move It"

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-12 13:12

[Audio] SlinCraze feat Helno "Move It"

ThatHype.com Exclusive!

Norska rapparen SlinCraze är snart klar med sitt debut album, vi på ThatHype har fått lyssna och det låter galet!

För att ni som inte hört SlinCraze förrut ska få höra honom bjuder han här på en Street Singel innan första singeln till albumet kommer!

Låten heter "Move It" och gästas av svenska Helno!

Ladda ner låten - www.thathype.com

Enjoy!

MVH
ThatHype Crew
www.thathype.com

Video kommer snart!

ThatHype.com

Your urban online Magazine and Community!

2009-08-12 15:40
Töng låt!

Helnos vers var gaaalen!

Är det samma kille som var med på Helnos studio leak weak?

2009-08-13 13:10
Ahh det är samma snubbe. Han är från Nord-Norge, Han ska öppna åt Snoop dogg på Dögnvillsfestivalen nu i slutet av Augusti. Fett coolt!

2009-08-14 15:24
Huur kan detta inte hypas mer?!

Svintung låt! Helno murdar den!
I got more kicks than Jackie Chan.

2009-08-14 17:03
Helno är ju så sjuuukt feet, bästa är när han flippar hos ametist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-16 15:20
Slincraze är ju världens mest underskattade rappare, sjukt grym känsla!
www.Myspace.com/theandena

2009-08-16 19:55
fattar inte vad folk håller på med, det här är mycket bättre än allt jävla mainstream som spelas! give em' some props!

festast låt på länge!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-08-18 12:47
Jag håller med! 2 st sjukt grymma up n coming artister har colabat och gjort en riktig bangerrr!
Men här på Whoa bryr sig folk bara om skit!

2009-08-18 15:45
Vad är en "Street Singel" måste jag få fråga?

Bra låt dock.

2009-09-07 11:28
"Street Singel" är väl en låt som ges ut gratis för att "Hypa" albumet, video/cover m.m görs med mindre budget och den hamnar inte alltid på albumet...

Tror jag...

Jävligt fet låt!

Moderator

2009-09-07 12:04
Känner igen slingan, är det en liknande som användes hos Ametist? Helt sjuk jävla låt iallafall, sånn här hiphop man väntar på ska släppas! För mycket skit som kommit ut på senaste. Helno är nog en av dom bästa rapparna som finns när han flippar som sagt, jag får orgasm då kan jag säga.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-09-07 16:30
Detta är tungt! Raderna i mitten är väl de han kör när MBFIMG springer på honom?