My Best Friend Is My Grind
Promotor
2009-08-07 10:08
En av få videos jag diggade från mbfimg!! Diggade allt han droppa, så sönderslående rader på vissa ställen! Härligt slut "köp min skiva, alla säger dom är bäst men få övertygar"..
Haha, shiit va grym han är! Sjukt tight, fyndiga rader som vanligt och fet variation i tekniken...Surt bara att alla M&J:s låtar handlar om samma shit. För det mesta iallafall...Allt Gott
Boogie Bounce 4 Ever
riiktigt fett!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2009-08-07 13:06
Han är riktigt grym faktiskt! Längesen jag hörde något av dom dock.
time isn't wasted when you're getting wasted .
De mesta från MBFIMG är bra. Men mofeta är bra :) Egen stil som fan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Najs som fan, synd att han spotta på kameramannen.
haha han spotta så fett att det komr spott på¨linsen ! haha!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Tackar som fan för props! Splinter - Håller iofs inte med dig, men skivan kommer till hösten och där kan jag garantera mycket olika teman och budskap...
www.mofetajerre.se
Så - Mofeta... Vad handlar de nya låtarna om? Så - Splinter... Vad handlar "alla" låtar om?
Mord!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
therealbeat - allt möjligt kan man nog säga, ganska mycket personliga grejer och grejer som hänt mig eller som jag gått och tänkt på.
www.mofetajerre.se
Äntligen någon som var bra!!! Hatar introt..."nu börjar jag bli sugen/hungrig...." o så filmar han sitt ovärdade skägg! come on dude....hitta på ngt bättre!
haha, diggar introt. Lika kul att se vad han vill äta varje gång
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Om man säger så här.. Det här va övertygande! big up Mofeta! //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
riktigt riktigt fett, ska bli kul att se vad som kan komma från mofeta o jerre framöver. tycker dock också att mofeta kan bli lite enformig med sitt "vi rockar stället"-tugg, mer personligt och mer shit som versen i "fuck you" med organismen och stor!
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
tung skit som elefantbajs, alltid lika slickad rap. mofeta är då sannerligen en mördare på miccen.. kör hårt
Svammel, nu i din mormors walkman
Tungt!
soundcloud.com/jerrones
Soft med en lite längre "freestyle" :)
Producent
2009-08-10 16:10
ohh! riktigt riktigt nice!
Lät väl okay så men varför dessa glasögon? Du har ju perfekt syn säger dom.
Låt kärleken slå rot..
Riktigt tight.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
dags att byta namnet på den här forumdelen till "Videos från MBFIMG"?
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Varför får man inte ha glasögon på sig? Det kanske är en del av hans stil.
Mofeta-flow är alltid riktigt tajt! Big up :)
Yooo! Jag tackar och bockar för props, kul!
Baze: Sjukt kul inlägg! Jag är närsynt så jag har alltid glasögon eller linser. Men jag är sjukt nyfiken på vilka "dom" är som säger att jag ser perfekt, haha!
Jaojao: Som jag hoppas ni förstår är det här en vers och ingen freestyle. Däremot bjuder vi på en 5 minuters freestyle på vår blogg, jag la upp den alldeles nyss! Checka in den om ni är sugna på en riktig freestyle.
KLICKA HÄR!
www.mofetajerre.se
Blam blam blam!
My Best Friend Is My Grind