Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice. dock inget ja sparar.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Nja detta va inget jag gillade. Besviken
Ja jag måste hålla med, swedens finest fångade inte mig denna gången.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
fett att skriva lyrics i rtf
kasim upp i mixen hur gåre
Jag tokdiggar! Tycker den e skitfet! Promoe gör sig FAN bäst på engelska!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han kan ju otroligt mycket bättre. Trist. Han borde göra en ny platta med Looptroop. Fast jag hörde han skulle släppa en ny platta på svenska i höst. Stämmer detta? Tycker han gör sig bäst i engelska. Enda låten jag gillar med honom är i Jag sköt palme. Underbar låt.
Promoe - Dressed to kill under a full moon Tack för nyheten glömt kolla sidan på sistånde, passade på att reencoda .wav filen till -VBR-0 för er som är kvalité kräsna och inte vill spara en CBR.
För er som inte är så kvalité galna, jämför själva.
The thing is, we cant separate our feelings..
Redaktionen
2009-08-02 11:04
Första gången på länge jag blev besviken på Promoe
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
FreddeE - Det här va ju jävligt fett! Väl levererat som vanligt, men shit va han rimmar jämfört med mkt han gjort på sistone! Sen svenska-plattan, det är ett gratis mixtape om jag förstått det hela rätt.. :)
Trist att det bara är ett mixtape.
FreddeE - Lär ändå blir fett.. Skulle släppas strax efter plattan men vad jag förstår det som har han spelat in massa nya låtar..
Kan inte lyssna nu, men kan säga på en gång att jag förmodligen kommer digga detta bättre än plattan.. Promoe på svenska är i mina ögon ett skämt, tyvärr. På engelska - världsklass!
Hej
Tycker han är bättre än dom flesta på svenska och bäst i sverige på engelska
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Tycker han är bättre än dom flesta på svenska och bäst i sverige på engelska word
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Era åsikter, grabbar, men alla nödrim han trycker in i sina svenska texter tycker jag är bedrövliga.. Han flyter heller inte lika bra på svenska, eller med samma känsla, enligt mig. :) Ändå kan jag lyssna på vissa låtar och vara nöjd, så jag kanske överdriver genom att kalla honom ett skämt, haha!
Hej
helt okej... stör mig dock på att han byter dialekt i sista versen..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Men hallååååå..va kråksången på finska eller ??? Btw så släpper han nytt till hösten . Enligt andra så ska det heta TBA. Tror det står för " To Be Announced " Och till er som säger att ha inte har flow på svenska ! What what...ni har helt jävla dead wrong.
Mer svensk underjord än så här blir det inte !!
Mm den saten, utsänd från staten.
Om du hör den är rapen, som jag lagt på den här tapen, hoppas jag du känner hatet för dig och statsapparaten, under dina marknadskrafter, knuffa mig från låntetaken,
värsta vraket ,o jag landa i räntegapet, på min gravsten skrev dom, här ligger ett slook begravet !!
DU TROR DU ÄR SÅ JÄVLA JÄÄ !!
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
Macster P29 Eftersom jag är den enda i tråden som nämnt hans flow antar jag att du syftade på mig :) Sa inte att han inte kunde flyta på svenska, men för honom låter det mer naturligt när han kör på engelska.. Kan vara mina öron som jävlas med mig, en vanesak, med andra ord.. Däremot hoppas jag inte du kallar "Svennebanan" för svensk underjords bästa, haha.
Hej
Hypnoz - Det vet du att jag nte gör...men fatta va frustrerande att o inte tjäna nå flis. Han har fan varit i gäjmet nu över 10 år, o han har typ råd med en burk inlagda bönor. Klart snubben tänker stålar. Nån som lyssna på P3 hiphop ??
"Lever orden i eviga tider likvid lingvistik med musik omgiven av mystik mikrofonmetafysik, inte ens professorer i matematik kan räkna ut min skit"
Han har flow på svenska, han är riktigt duktig, jag tycker dock att det låter väldigt mkt som han "spelar" han rappar lägger till sig ett väldigt onaturligt röstläge, vet inte om det ska låta men det e nog bara jag...
vanlig:
Rappande
Och det säger fast jag ändå har skivor med honom liksom och tycker han är en fet mc, bara får känningar att han till slut kommer skratta hela vägen till banken efter han mjölkat ut rödvinsvänstern... Sen äre bara att raka av sig håret o låtsas som inget har hänt
Han flowar som fan på svenska också, men som nån sa, fan va nödrim! Texterna på kråksången känns inte alls genomarbetade (förutom vissa undantag). "En Varning", som han gör med Svenska Akademien är ju svintung, och det även "Fruktansvärld" med Timbuk, så mina förhoppningar blev redigt krossade när plattan väl släpptes.. Tyvärr.. Inte alls samma klass.