[Video] Rastegar Ny musikvideo "Skilda världar"
(Rubriken ändrat av Oracle 2009-07-23 17:23:58)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite småtråkig text om att du tycker soc gör fel hela tiden och behandlar dig så jättejääätte dumt som pajja din barndom, och du fick uppfostra dig själv och du var liten och ensam.. Och du har tråkiga rim, simpla.. och man kunde nästan lägga ad's på låten fast de va första gången man hörde den... (com' on dude!) för den var något förutsägbar, polarn håller också med... Ja, men .. kul att du kör iallafall, tjuuu! Pz
Så jävla jobbig röst att lyssna på
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
texten va faktiskt rätt dålig. enkla rim.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfaaan va ni hatar... denna va ju fet ttung.. bra gjort mayn!
Nice låt. Videon var rätt grym..
http://soundcloud.com/abstinens
Grym på dom flesta sätt, Fortsätt så... Förresten dom flesta av hans andra låtar / videos e fett sköna. Samma på denna med
gillar videon. den är skön. tycker dock lyriken är dålig för en kille som har hållt på så länge. missförstå mig inte, jag hatar inte.
Fet låt
fet! reffen va soft o lyssna på... skilda världar var för övrigt en trevlig tv serie när man va barn
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
rimmen är ju inte så feta å texten är inte svår men låten är ändå tung,soft video
enkelt rakt på sak med bra budskap ! Helt klart ngt ja kollar på igen (L) Bless
det bästa är att 1 min och 10 sek in i låten så ler en tjej, trodde man inte ler om man nu tycker det är så dåligt =) hehe annars soft låt skön reff, börjar dock bli trött på folk som gnäller över soc o allt, hade folket skärp sig från början hade dem inte behövt ha dem inblandade, FRED UT
riktigt tungt, nice att ni lyckades få videon så fet trots det enkla konceptet. och reffen var ju vråltung big up kompis
www.youtube.com/prendel
Ratsegar hahahahahahah! golare som inte kan rappa men ändå inte ger upp..uppsala skrattar ihjäl sig
Tycker den var skön!Rastegar : Håller inte Arash på med nån musik nu för tiden?
shoooo va e han golare? va har han golat om?
soft video diggar rösten texten e la inte det bästa
Tack för att du tagit dig tid att göra låten och videon ville. Vad är det för snack om att du snackat?
Glenn?
fråga han varför han inte kan visa sig i uppsala....hahaha han vet själv.. sluta rappa om du ska gömma dig..hahahahah
tung låt
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Enkla rim o tråkigt flow. Men budskapet kommer väl fram. Skön ref dock
shoooo Det verkar mer som att du är en hatare annars hade du nog berättat vad han golat om. Och om han nu gjort så beror det på vad det va. Man kanske inte vill ta någon annans skit när den andra som skyldig står o håller käfften o låter det gå över på någon annan. Jag hade golat me om vi säger att min kompis tex dödar någon o sen så är det jag som är misstänkt o ska få straff för det o han står o bara håller käfft o inte säger NEJ det var jag i övrigt så tycker jag att texten var enkel men nu skiter vi i det. budskap finner vi här o han e så jävla skön på refrängen, alltid. fin låt. Beatet är överskön med, påminner lite om Lilleman - bara 16 år . samma stil typ, där man även hittar rastegar i refrängen. Bra jobb
Aska på
shoooo: slute lek så jävla mycket och snacka skit bakom skärmen.
jag leker ingenting bakom skärmen,kan säga samma sak i hans ansikte, fråga han själv. gol är gol. minns inte exakt detaljerna men det finns en anledning till att han gömmer sig.. kan ta reda på det ganska snabbt om jag orkade..
Man kanske inte vill ta någon annans skit när den andra som skyldig står o håller käfften o låter det gå över på någon annan. Jag hade golat me om vi säger att min kompis tex dödar någon o sen så är det jag som är misstänkt o ska få straff för det o han står o bara håller käfft o inte säger NEJ haha jävla golare du med.. skitsamma ska inte hata ,lyssna på han om ni vill men är det inte komiskt att han själv inte öppnat sin mun? För han vet själv, eller hur Rastegar? Golare har inga polare förutom askfat o fredde. Hahahah kommer inte skriva ett till ord i det här sammanhanget... Förutom 3 ord
DO NOT SNITCH!
shoooo = gangster "WORD"
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
men vafan har rap med att gola att göra? de här är ett hiphop forum grabben. eftersom du inte vet "detaljer", så har du bara hittat på att han golat. slår vad en femma på att shoooo har tjallat på folk hela sitt liv. Schiz0: hahaha, hoppas att snubben fattar ironin.