[Audio] Ri-Fa @ The Movies - Cnätch Me If You Can, Mixtape Vol. 2
Mixtape 2 i serien är släppt!Länk till http://www.rifacrew.blogspot.com/ Dom har skippat autotune på denna. Tyckte de lät skitfett! (Rubriken ändrad av Oracle 2009-07-22 02:39:42)
"Visst är det vackert.."
Är det jag eller mina högtalare förresten som gör att beatet är lite för högt / Acapellan lite för låg?
"Visst är det vackert.."
Såååå tööng göng! Ri-Fa is back and it´s a movie baby! "Självklart så kommer aina, kollar på våra kläder och sen kollar oss på majja!"
Peace out, get laid !<br><br>
Sista låten med tay helt själv måste jag säga är såå jävla sjukt tight!
OHHH!!! ska checkas som fan nu, återkommer!! HAHAHA världens coolaste mixtape namn ahahah
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
tay är crazie i sista låten damn! ett bevis på att han är en av sveriges snabbaste ye
Damn, det här var verkligen fett ! Håller typ lika hög klass som Vol.1.. Fetaste låtarna e: Softa, I Love Alcohol, Ensammas Stad, Klassiker & Spring För Livet. Word på dendärCHASSE P23 angående sista låten också, riktigt fett !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Sjukt jävla bra! rifa!
We make rap, but we live hiphop
om den är lika bra som ettan, så kommer jag nog njuta resten av den här kvällen/natten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var visst knasiga inställningar på mitt ljud.. Låter bättre nu. Har lyssnat igenom hela mixtapet några gånger nu och jag tycker de är skit fett! "Softa" är riktigt skön! Även "Det Som Betyder Nått" beatet är galet! åå daamn Tay tay name so nice you gotta say it twice riktigt fett! En personlig favorit just nu är fan Smo Jo! Riktigt fet ;D
"Visst är det vackert.."
Ensammas stad. Riktigt bra! Men jag klarar inte riktigt att lyssna på den. Sjuk jävla ångest. Har bara lyssnat på ångestfylld musik det senaste. I helhet ett fett mixtape!
mfs word på dig! Men även word på någon som skrev att acapellan är låg på vissa, Sen tays låt den sista, Visst fet rapp ,men seriöst beatet skrämmer tondöva, GE OSS LITE COFFESHOP STORIES STUK TAY
Som ni spelade in ri-fa madness så ska ni låta tkr jag, Och +++ med smojo diggar! Kanske inte samma studio kanske inte samma glöd :O Men aja sorry för dubbelpost
Spring för livet är fetast...cheeeee!
Toastare
2009-07-16 17:47
fett! alla låtar var grymma!
asd
Är det bara hos mig sidan inte går att ladda ner från med firefox? .. Gick visst i IE, nice ish
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
lika fet som ettan tycker jag!
feeettt mixtape måste säga BRUKAR hata, hata polisen låtar, men tycker springer för livet var fet faktist, naiiiiz mixtape!
B
och tycker det känns som john kör på lite ny stil, kanske bara jag som är fuckad, men låter skit fett. och smo jo blir bara bättre och bättre i minna öron!
B
Denna e så fet !! Smo jo är ruggig
Fucks your life up crew Tjabo!
"Softa" var astung, älskar såna låtar. Mixtapet i helhet var helt okej, förväntade mig nog lite mer.
Enda som stör mig är "sno mitt SHITTTT"-raden i Spring För Livet. Han förstör ju rimmet så gott det bara går där, genom att bara säga "skit" så hade rimmet hållt lite bättre klass iaf.. Men det är ändå den enda tabben jag har att påpeka, resten e så dope "Ri-Fa" kan bli. =)
Hehe jo, shaz låter lite som någon slags crooked i hybrid i början på track 7 (flamea mig nu inte för detta.) Är det förresten någon som har en lista på vilka olika beats som "samplats" in på sista spåret? Några känner jag igen men det är ett par jag bommar.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Mer kommentarer än så här tycker jag fan mixtapet förtjänar!
"Visst är det vackert.."
word på corephase , upp !
tapet är riksfäääätt
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Riktigt dope! Spring för livet!
tööng!"Vi måste springa, det brinner i knutarna, benen på ryggen och ett finger till snutarna!"
Tööööööngt som fan boys. no homo. Favoriter hitills är, Balkongen, Softa, Ensammas stad och Spring för livet. Men extra extra mycket krydda till Tay för det sista tracket. Du ÄR snabbast i Sverige... rakt av. Fin mixning med. Helheten tilltalar mig, ännu ett fett släpp! Blessssss /Duvan ENT, 247 Eran och Deks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså accapellorna är skiiiitlåga på alla låtar? :S
Då får du nog ändra inställningar på ditt ljud eller byta högtalare.. För för mig är de bara på två låtar typ.
"Visst är det vackert.."
Tack! Ladda ner, sprid den!!
Producent
2009-07-22 21:31
it's a fucking movie baby!!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Hade varit grymt ifall ni ville slänga upp lyrics till låtarna!
"Visst är det vackert.."
finns 2 nya streetvideos på bloggen ! rifacrew.blogspot.com
fan jag vill att ni ska få tillbaks erat gamla sound alltså, fetare beats och stil då.. Madness snackar jag om.
be the change
"ja vill ja vill ja vill" inte lika bra att bara vara nöjd med att dom ger ett mixtape i månaden typ + en massa steetvideos m.m., som låter riktigt fett också för den delen!
"Visst är det vackert.."
btw! Din vers smo på den videon låter gaaalet tung :o
"Visst är det vackert.."
Grymt som fan, diggar detta mer än vol 1 Tay tay är helt sick på sista tracken
Infinitiv Alla som inte dansar hörde du säker sen hörde ja jay z så ja kollade för att vara säker då var de big pimpin' och dirt off your shoulder! resten vet jag inte.. om de var nå fler..
"Visst är det vackert.."
spring för livet är iaf fet.
be the change
Alltid kul med ri-fa, men utan Freezy är jag knappast lika intresserad av musiken. Han är inte bäst rapmässigt, men av någon anledningen så tycker jag han är bäst i gruppen..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Shaz är bäst i sverige ;)
be the change
Vol3 är under mixningen !!
Någon som har den och kan lägga upp igen?
Eskimåer fryser inte.