Jag lägger upp en rapidshare strax
Tack för detta ågren. Detta är musik på hög nivå! Bland det bästa jag hört på väldigt länge.
Efter första kvällen med den är det nog Begravningen (alltså beatet...), Imornien och Lund som fastnat mest. Man måste propsa Large också, allting ruggigt välproducerat. Att skivan är ett mästerverk och framtida (nutida) klassiker står ju helt klart iaf.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
rapidshare länken fu nkar inte!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag va inte ready för detta.. jävligt deppig, men jag tycker den e fet ändå. inte min stil men ågren bringar sitt A game altså.. saknar dock mer reffar med drag i.. blev lite halvbesviken på "Lund" låten, mest för att jag hade velat ha en fet reff i den.. annars va den skön och lyssna på och historian va ball =) favvolåtar såhär långt -som en rysning -om du var jag
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
eftersom den vita kaninen är sönderspelad dvs.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Sjukt fett, ågren vet vad han gör.. Men ja tycker ändå att Petar på döda saker är de tyngsta han någonsin har skapat
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Det känns som att jag redan har artister jag lyssnar på när jag vill höra kloka saker.. och Ågren är inte en av dem och inte heller efter detta album. Modigt att gå sin egen väg och verkligen beundransvärt att inte släppa den för pengar utan helt gratis (som vanligt). Men kan inte säga att jag diggar det, redan trött på det här flowet och alla som apar efter. Det var den snällaste förklaringen jag gjort någonsin på något som jag inte tycker om.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Producent
2009-06-27 15:31
alltså snubben är ju grym. men jag diggade inte det här. exakt samma sound genom hela plattan. besviken faktiskt
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
jaha ännu en rappare har blivit "vuxen" och släppt prettoskit. välproducerat ja, intressant nej.
ovanstående är alltid sant
Så jääävla bra album alltså. Fetaste som släppts i Sverige de senaste åren tillsammans med Prop Dylan och Stor.
Wördapp: Menar du att han vuxit upp och blivit pretto med detta albumet? - Detta är många gånger mindre pretto och ärligare än Petar på döda saker.. Själv älskar jag både PPDSMP och Om Gud Vill. Denna växer för varje lyssning, absolut.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
bara jag som tycker att sober och organismen låter väldigt lika?
Producent
2009-06-27 20:38
ja...
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Fet skiva! Plattan slår ju inte petar på döda men den är ju oslagbar också. Är riktigt jävla nöjd nu alltså.
bra kvalite rakt igenom, diggar helheten som fan men synd på det otroligt tråkiga flowet. den vita kaninen är utan tvekan det bästa spåret, gåshud i fejjan av beatet.
fuck, jag får inte skiten å fungera. någon som har lust att komma med en ny rapidshare länk åt mig? :)
Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon
Om Gud Vill Och Vädret Tillåter tshirt? Hade varit sjukt cleant.. Jag hade köpt! WOOORD!
Skivan var sjukt fet, beatet till Imornien var så jävla nice! Deppiga låtar ,tycker den var bättre än Bill&Bull ;)
''Televison - teacher, mother, secret lover'' - Homer Simpson
snortungt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med philip.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Riktigt najs platta!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
När han släppt skivan lagligt tycker jag åtminstone man kan kosta på sig att tanka hem den från den officiella kanalen. Så att han får veta att det är succé. Ojoj, var faktiskt på plats vid det aktuella tillfället som ligger till grund för låten Lund. Ganska hygglig premiär för en femtonåring på hip-hop jam... ...har inte varit på så många sedan dess...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Jag tänkte på en sak, verserna han spottar i nåt videoklipp i Level8 är inte med på detta albumet, kan dom vara från komande Versioner Vol. 3 tros? :)
riktigt bra skiva faktiskt....fast den är riktigt sorgsen...blir nästan lite ledsen efter att lyssna på vissa spår (t ex Imornien)
JKIBMM
Kan någon snälla lägga upp en länk som funkar? Rapidshare funkar inte och piratbay vet jag inte hur man ladda ner från :S
har lyssnat en gång, det känns riktigt bra. och jag känner att den kommer växa som fan. Hans & Hennes, Imornien, Den Vita Kaninen (visste vi redan om, men sjukt bra är den), Som En Rysning har varit bäst efter första lyssningen. Blev inte besviken trots väldigt höga förväntningar, riktigt bra jobb!
mikey1988: Lär dig!
Ja men precis, kanske kan vara värt att lära sig konsten att ladda ner torrents när han väl är schyst och lägger upp albumet gratis. Belöningen för honom i detta fall lär väl vara statistiken över hur många som tankat, och där sätter RapidShare käppar i hjulet.
men nu är ju grejen den att skiten fuckar upp sig och stängs ner när jag öppnar det och får nåt meddelande om att skicka felrapport. inte så jävla lätt att tanka då, datorn är helt slut så finns ingenting jag kan göra åt saken.
Vill nån lägga upp på typ zShare, där man kan tanka hur många ggr som helst. Jag har NOLL KOLL på torrents å sånt då jag köper i princip all musik jag äger. :) Måste dock ha denna!!!
Man laddar ner bittorrent. installerar. laddar ner torrentfilen, öppnar den genom ditt bittorrentprogram och den laddas ner jättefort
Full rulle på torrenten nu!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Att det finns folk som inte kan lära sig använda torrents på egen hand med hjälp av internet? Ni har google, tutorials osv osv. Bara fixa det. Min 11-åriga syster lärde sig det precis på egen hand, allvarligt.
Skaffa utorrent som det bara är att googla fram. är ca 1.3mb stort. tar 5 sek att installera (helt seriöst). Gå in på PB och ladda öppna torrenten i utorrent. vänta tills det e klart. njut <3 ågren
De flesta låtarna är jävligt bra, bäst är "Som en rysning" "Lund" och "Rök utan eld" just nu.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Jag e kanske lite väl partisk i detta fallet men jag måste säga att detta albumet är bland det bästa jag hört i svensk hiphop-historia.. Helheten är fullkomlig o Ågren spiller verkligen en liten bit av sitt hjärta o sin själ rakt ner på pappret o rakt in i Logic o det hörs.. Kan förstå om folk inte riktigt e ready för det e ju trots allt ORGANISM 12 vi snackar om men om jag varit en fan som inte kände snubben så skulle det kännas som att rapparen på skivan verkligen tog ett steg i min riktning o verkligen ansträngde sig för att jag skulle få lära känna honom lite bättre..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Bäst just nu, "Om Du Var Jag", "Som En Rysning" och "Lund"! :) Eller nästan alla låter är feta!
"Visst är det vackert.."
skivan är jävligt bra (håller den lätt som ett av de bästa (om inte det bästa) svenska släppen någosnin). folk snackar om att skivan skulle va deppig... inte alls speciellt deppig - klart ljusare än petar på döda saker - plattan är verklig. han tar upp saker avskalat, personligt och berättar om de precis som de är. tycker inte det blir speciellt deppigt då. snarare tvärt om. det han tar upp är sant! inte så deprimerande. han berättar om saker som det faktiskt är! han kanske välkomnar många till verkligheten - och det kan ju lätt svida lite i början. (detta skulle egentligen ha hamnat i en annan tråd men den togs bort då jag precis hade skrivit klart därav lite konstiga formuleringar... men man vill ju inte skriva i onödan liksom...)
Helt sjukt bra detta, tycker faktiskt detta är sneppet över PPDSMP, främst för den otroliga åersonligheten i texterna och skivan har en helhet som jag tror cälidgt få kan matcha. Återkommer med mer utförlig kritik/recension efter att jag gett plattan ca 10 lyssningar till. Ågren, tack för allt det du tillför svensk hiphop <3
T2dafuckin: Håller med, helt klart i rätt riktning. Känns som Org stått stilla på samma plats ett tag, men nu har det faktiskt hänt något. Kul!
RAPIDSHARE!!
Har redan sagt att albumet är sjukt bra, men måste säga det igen! ..detta känns som en platta man kommer vilja lyssna på lite nu och då genom åren framöver...lite som Illmatic
JKIBMM
tröttochjävlig tack som fan !