I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Progress - The Beat (Prod. Phunk2)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-06-22 22:09

[Audio] Progress - The Beat (Prod. Phunk2)

Nu och då dyker Progress upp i Örebro, och i 90% av fallen så hookar vi upp för en studio session.
Den här låten påbörjades från scratch igår kväll, och spelades in idag. En tolva var på tal för ett tag sen, vem vet kanske kommer en sån också nån gång.

Keep up folks!

Låten på Mediafire

Progress på Myspace

/Phunken

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-22 23:20
Now that's what im talking about! 2 of Pennybridge's finest without a fuckin doubt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-23 00:42
Sov inte på den då dör ni!

2009-06-23 03:55
Jupp Örebro reppar!

Gillar hela konceptet med att ta det tillbaka, ljudbilden är riktigt grym, ljudet på cutsen är grymma och jag gillar låten skarpt.

Ska bli kul o se dig ta över bara en LA-3A som fattas :) ledsen att jag inte kan rycka ner den i resväskan, min polare vill ha ett lass beef jerky, det väger dessutom lite mindre LOL.

Näh det tyckte du tryckte snabba trummor och allt lät tight på beatet.
Glenn?

2009-06-23 15:03
haha fo sho, som sagt en session. allt är gjort väldigt snabbt. men en la3a hade vart bra nu alltså

2009-06-23 20:14
den är grymt fet!
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2009-06-23 23:06
Raaaw!
mok vurban

2009-06-24 09:34
Tungt som fan.

Synd att det inte är snö nu när du är i Öret, men sommar här slår väll allt. haha

Fred
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Rappare

2009-06-27 15:43
no doubt frippen no doubt:D, tack för alla kommentarer. glömm inte att visa den för era vänner! one love
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.

2009-06-28 23:29
Så sjukt feeeeet!!!!!!!!!!
yeah i said it!