I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MBFIMG springer på Dida.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-06-17 09:41

[Video] MBFIMG springer på Dida.

En av mina favoriter i Sverige just nu är Dida. Han ska följa med mig till NYC imorgon så jag kanske inte är helt objektiv dock. =) Något som är HELT sant dock, är att han har some fire rhymes for y'all.

MBFIMG springer på Dida >>>

Sir David Hussehoff
My Best Friend Is My Grind

My Best Friend Is My Grind

2009-06-17 10:07
Hahaha yr början på den du!

Hussehoff är de tydligen nu :P

Skivsamlare

2009-06-17 10:10
fett. detta är f.d. midgetz inc va?:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-06-17 10:53
vrf länkar du inte till youtube direkt i tråden? ;)
Rapmusic is NOT dead !

2009-06-17 22:53
Jag tycker han var riktigt dålig och tråkig (och ful).

2009-06-18 20:28
Tycker han var fet.

FestimGashi

Då kan man ju inte kommentera på hemsidan :)
Hej

2009-06-27 20:34
såå nice. ska han ha nån spelning i NYC?

2009-06-28 03:00
Tack för ytterligare en påminnelse om varför svenskar skall hålla sig till sitt modersmål, Leo Ruckman är den enda som hitills visat det är möjligt att hänga i samma klass som folk som har det som modersmål.

Man skulle kunna gå in i vilken random stadsdel som helst i usa slänga en sten och träffa 15 andra som handknullar allt vi har att erbjuda här, fucking garbage MCs.

Sluta försök låta som vad som är kommersiellt gångbart, musik skall byggas utav glädje eller hur var det nu?, så kanske, kanske en dag att vi får en rapscen som inte låter som en efterbliven kusin till (insert random mixtape clown i usa här)

Så jävla identitetslöst att man blir mörkrädd.

Två helt random exempel på MCs med helt olika stilar som gör sin grej, och ej försöker efterapa någon annan mixtape fjolla.