Jag räknar med att den kommer på lördag
Redaktionschef
2009-06-26 00:33
För er som ställer er negativa till 12 spår så är det bara att tänka om. Jag har haft förmånen att lyssna på skivan nu i ett par dagar och kan intyga att det är 12 starka spår. Tillsammans känns de verkligen som en album. Påminner inte alls om "Versioner"-skivorna. Detta är djupt och personligt. Som Ågren sa i någon intervju tidigare ... låter typ som "Petar på döda saker med pinnar" men ändå inte.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Wow! Fan om några timmar nu kanske man har den! Eller rättare sagt när jag vaknar. Fyfan vad jag vill höra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske värt att gå och lägga sig ändå :/
Hypnoz: Fast det är ju bara ett spår. Även om låten verkligen sammanfattar känslan han kanske ville att skivan skulle ha säger ju inte det per automatik att alla andra spår spelades in innan. Rätt självklart om du tänker efter.
Kom igen nu då, vill ha den innan jag måste dra till jobbet. Lär väl bli att den släpps ikväll eller nåt.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Bara väntar på att få komma hem, skruva upp stereon, "lägga fötterna på bordet, tända en fet (o dricka gin + lemetto), bah chilla". (sen byta cd-skivor - Nada, Åsögatan, Stockholm)
Redaktionschef
2009-06-26 11:57
Hypnoz och Sword > "Den vita kaninen" sammanfattar skivans budskap bäst ... jag är ganska säker på att det var så han menade. I övrigt tycker jag inte att den är så lik resten av skivan.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
precis. ungefär exakt det han sagt/säger i intervjun längst upp i tråden.
Det var ju inte säkert att den släpps idag, det har bara att hoppas på tpb. Släpptes inte vita kaninen runt 12 ?
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Hmmm... TPB kanske suttit uppe hela natten och H4XX47 så att de måste sova ut lite? Eller? Är förresten inte poängen med TPB att Organismen ska kunna lägga upp den själv? Eller är det en lansering på TPB han väntar på?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Det är lansering han väntar på. Tbp släpper den officiellt, inte vanlig upload.
Spoiler Kan nån vänlig själ mejla mig länken när den är släppt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vill ha albumet NUUUUUUUUU. Damp! :D
Undrar vem som är man nog att lägga upp det på whoa, eller kommer admin göra de?
Redaktionschef
2009-06-26 15:14
haha ja, det är nog "fake".
Klart den är fake när den är uppladdad av admin, duuh.
Man kan aldrig vara säker. Du vet att det ÄR fysiskt möjligt att hacka andras account etc? Retard.
haha! fysiskt möjligt! och antagligen har någon kämpat för att hacka admin-kontot på TPB för att sprida en trojan när organismen skall släppa sin skiva. men som sagt, man kan ju aldrig vara säker... nu är hur som helst skivan här o de är jääävligt gött (för er som är hemma o kan lyssna) bah o va gla'!
Äntligen tankas den :D
Sword, jaja whatever, nu pumpas albumet!
SJÄLVKLART ATT TPB-SIDAN ÄR FUCKED UP NÄR JAG KOMMIT HEM OCH VILL TANKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOKDAMP GAAAHHHHH AHHHHHH AAAAHHHHHHH !!!!!!!!!!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Haha stackars er som inte hann tanka inann sidan fuckade :P
Nuså, tankas det :) Skål på Organ B-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
har lyssnat igenom hela nu... FYFASEN VA TUNGT! organismen, as usual, very heavy (hehe, sorry för engelskan)