I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Trofast - På Väg Mot Toppen & Ain't No Party Like A...

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-06-08 11:11

[Audio] Trofast - På Väg Mot Toppen & Ain't No Party Like A...

Trofast gjorde sig för första gången hörd på MyBestFriendIsMyGrind.com för någon vecka sen. Nu är det dags för denna småstads emcee att återigen visa vad han går för. Denna gång genom låtarna "På Väg Mot Toppen" och "Ain't No Party Like A Smålands Party". Denna kille kommer gå långt... you best believe that.

Trofast on MyBestFriendIsMyGrind.com

Sir David Husselhoff
My Best Friend Is My Grind

My Best Friend Is My Grind

2009-06-08 12:04
Ska genast kika in dessa..

Förväntansfull som fan

2009-06-08 12:19
detta va riktigt överfett shitt

På väg mot världen

bra flow , bra text, bra beat och över bra känsla. du ska fortsätta släppa såna här låtar du är tung på sånt här shit

Ain't No Party Like A smålands party

denna va lite bättre än den andra för du hade bättre känsla , det var mer fart i denna . lätt 10/10 på denna

2009-06-08 14:11
Tungt man ;D
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-06-08 16:21
byt artistnamn fouuurreh helveedeeeh mann!

2009-06-08 18:31
Soft att folk diggar:)

Mybestfriendismygrind, swedens finest blog what it do!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-08 20:14
Låter hur bra som helst.. Har egentligen inget att tillägga
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-06-08 21:25
Sounds kinda nice:)!

2009-06-08 22:16
Brukar verkligen digga ditt shit, men tycker det här lät rätt tråkigt.
Pröva på lite temalåtar? Inte bara "jag är grym, jag kommer ta över", för det vet vi redan!

Tror hur som helst du kommer gå riktigt långt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-08 22:35
Tack för kärleken gubbs!

Mexiflexi
Ska tänka på det till nästa låt, hoppas du gillar den mer då:)
Kul o höra iaf!

One!

2009-06-19 17:30
Haha fett bra låtar! Såg dig på Kalmar mot Droger på varborg, fett bra spelning asså, Du va höjdpunkten! Fortsätt me de du gör, o hoppas på att se dig live igen asså :)
Nothing beats a kalmar party!

2009-08-28 13:18
Sjukt bra, håller inte med er andra som inte tycker om detta. Personligen så måste jag nog säga att detta är en av de bättre låtarna med honom! Jag gillar attityden och beatet passade hur bra som helst till texten.

Tummen upp, du blir bara duktigare & duktigare!
jag droppar bomber som hitler