[video] Alexis Weak feat. Teki Latex - Inne På Klubben
Det ringer på min lur! Vem har gjort detta fantastiska beatet?
Producent
2009-06-05 20:27
haha fantatiskt dålig låt :D
Nej den är ju bra :D egentligen simpel och rätt dålig men på något sätt blir den så bra :D
Apdålig låt...men asfet video! Big up till den!
Twang System fi de werl
låten är tung som få.. viden är helt insane! vill också handla i sån affär! pimp my stoore haha
låten är bäst och videon i samma klass
GRYM Video, hur gjorde ni "aha"-bilden
www.youtube.com/prendel
Redaktionschef
2009-06-06 15:56
Riktigt fet video .. kul när folk vågar göra nåt nytt. Låten måste jag fundera på ett tag hehe
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha "ta på mig som a-ha" delen är så jävla fet :D
störde mig som fan på han i videon, ser ut som han bara rör på munnen utan att tänka på hur låten går, låten var kass tkr jag med. menmen
brrrrrriiiiiiing så tungtung..
Peace out, get laid !<br><br>
typ sämsta låten på nya epn(?), men sjukt nice video. alexis är king
hets, stress, fest!
Fastnade för låten direkt, kan tänka mig att denna kommer dängas rätt hårt på klubbarna.. Vet inte om min natt humor är riktigt jävla låg nu men skratta åt raderna "Och folk kollar snett (Inne på klubben) så snett att han gick in i en vägg (Inne på klubben)" Och den franska rapparen som är med är mer eller mindre "Grädde på moset" för mig, fransk rapp fick mig mer eller mindre att börja lyssna på det. Helhet från min sida, diggades fett nice kommer pumpas från min lilla lägenhet that's for sure!
The thing is, we cant separate our feelings..
sämsta skit jag sett, pinsamt å lyssna på hip-hop om man ser den här skiten
BIG UP ALEXIS! Riktigt tung video! nice jobb av dem som gjorde den! Bless /O
Så sjukt tung video, en tagning också enligt whoa-bloggen :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Videon är ju extremt fet, låten är vad den är =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
grym skit!! fett soft video..
Påtal om videon, vem är tjejen som sitter i kundvagnen precis när fransmannen börjar?
Tror jag måste säga att jag gillar det men minst sagt sjuukt... Videon är ju autstanding, men gillar inte heller hur han mimar. Verkar som om han försöker sjunga med i "refrängen", utan att hinna med det... Störigt.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Ap-grym video SVINTUNG låt. Alla andra svenska rappare kan bara försöka hänga med ...
är det en fransk snubbe? trodde han va dansk... :S
Låten är riktigt het, videon är ännu hetare!
Ricky hur fan kan du inte höra skillnad på franska och danska
ametist i kundvagnen? :P liknar henne lite
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
jag tänkte också på det, är det inte hon?
jäla bra video fan... bigup
för att jag har det som krävs :O
sjukt fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AW bästa
Peace out, get laid !<br><br>
teki latex från ttc dödade den ... rolig, bra låt helt klart....bra koncept på videon ... keep it going!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön låt, superfet video!
www.mofetajerre.se
Klockrent!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Skulle vara roligt att se hur dom gjorde bakom denna video osv :)
Fyfan va låten växer på en, man måste kapitulera.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Gillar inte att han ska säga "inne på klubben" i videon. Får det att se osyncat ut .. men annars halv catchig. :)
videon va över fet låten var helt okej men vieon som drar upp dne
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
För er som inte hört så mycket med snubben
Grym video och skönt låt koncept!
Så tuuuung!!
Farväl Gullmarsplan finns nu på Spotify har jag sett... Helt sjukt kul att han sjunger: briiiing Vart är du? Inne på klubben vart är du? Inne på klubben vart är du? Inne på klubben vart är du? - Blir en jäkla evighetsmaskin som är himla kul att köra i diverse sammanhang när man vill lätta upp stämningen.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Aeeh fy fan va fet! Är det Tékilatex som producerat? Så grymt samarbete!
För er som inte känner till TTC, här är en annan sjuk video :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Shit jag bara gissade på att snubben var signad på "Institubes", franska,elektroniska beats tänkte ed banger först men kom på att det måste vara insti. Och det var rätt! Fan det är ju stora jävlar som lyckats enormt bra med att kombinera hiphop med elektroniska beats.
asså jag finner inga ord. det här var tusan en klass för sig, wow, så sjukt unikt på sitt sätt. häftig video och texten är 5 stjärnig som flowet, jag har fastnat! mer mer mer !!!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Seriöst man får tjacknojja av beatet
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Den som tycker att den här videon är dålig är ju sjuk, det är ju gjort utan att klippa, det är ju helt jävla galet bra. Massive Attack gjorde den första med Unfinished Symphony, men allstå det här är ju så sjukt bra för att vara svenskt. Riktigt stort!!
Glenn?
Det är sjukt bra för att vara över huvudtaget, stolt att vi får ut så här skillade videos i Sverige, vem har gjort den?
Glenn?
Producent
2009-06-17 04:53
Produced and directed by La Vida Locash.
Någon som vet om jag kan hitta denna som mp3 någonstans?