[Video] Lazee skämmer ut sig?
Så, skämmer han ut sig eller är han grym för att han inte går av scenen? Kanske inte den roligaste/smartaste publiken att spela för. För övrigt så har Lazee's musik börjat spelas en hel del i England så det är ju kul. Kanske han väljer något annat gig nästa gång? hehe.
på vilket sätt skämde han ut sig? fattar inte
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Fan, jag kan inte se den på internet här. Kommer inte upp något.. Vill du vara schysst o ge mig en länk:)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur skämde han ut sig. förstår inte riktigt. däremot kan de kännas konstigt att han körde en riktigt grym upp tempo låt fast väldigt få satt o diggade.ere de du syftar på. ja tycker de modigt att köra på döda gigs.han tar en risk o ba gör sin grej oavsett om folk bryr sig eller inte. men som sagt hajjade inte frågan so help me out my friend.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha stackarn xD
Redaktionschef
2009-05-08 02:47
De flesta musiker hamnar nog i såna där situationer from time to time. Tycker han gör det proffsigt som genomför giget och gör det bästa av situationen alla fall. Skämmer ut sig gör han ju absolut inte, även om många av besökarna säkert undrade vad det där var en för filur :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Det är väl ändå arrangören som får skämmas som uppenbarligen bokat helt fel artist till tillställningen. Lazee gör bara sitt jobb och det ska man aldrig skämmas över. Det är alltid lika fascinerande hur vissa människor tänker.
Redline!
känner igen detta asså hahah.. det e riktigt bull
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Tycker man varken ska klaga på lazee eller publiken. Klaga på arrangören. Ingen kan väl förvänta sig att dessa människor ska hoppa upp och dansa på borden mitt i deras middag?
Videon heter bla bla bla lunch ! Inte fan pumpar jag Lazee när jag käkar lunch. Seriöst, en jonkare hade lyckats med en bättre bokning för en lunchunderhållning. Lazee hör hemma på klubben eller på nån stor konsertarena där folk är lite fuckade på alkohol och vill röja loss.
Redline!
Moderator
2009-05-08 11:00
varför skulle han gå av? Dom har säkert betalat svinmycket pengar för han skall spela där..
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Producent
2009-05-08 11:14
Eller hur. Hade han gått av hade han förlorat massa pengar. Music-Of-Steel går du hem från jobbet så fort det blir trist eller inte får den uppmärksamhet du vill ha?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
hahahaha, han ska fan ha respekt som inte går av scenen !
enda han ska ha e proooopps som fan
-pack you'r bags man, you are a tourist!
håller med dom här ovan, starkt att han kör på ändå. många hade nog blivit modstulna, men han bara kör liksom. är det ett jobb så är det.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
lol snubben i svarta brillor diggar ju fett
det finns en chat! missa inte den...
okej det där var kanske lite dåligt förklarat :) Snubben som sitter rakt på. En brud med röd tröja sitter vid samma bord.
det finns en chat! missa inte den...
han är ett proffs
http://www.goteborg.se
Han uppträder på en av världens största musikmässor, MuseExpo. Det hela går ut på att folk inom musikindustrin "minglar" på såna här fester. Det finns INGEN viktigare publik i världen att uppträda på. De är där för att signa folk, sponsra folk etc - Bara viktiga människor i publiken. Så... Lazee gjorde med andra ord HELT rätt i att köra sin grej utan att bry sig om om någon röjde eller inte.
My Best Friend Is My Grind
grymt ljud!
www.discotheque.se
klart han inte skämmer ut sig. dom bokar han = dom vill höra han. klart han ska köra sin grej. vissa spelningar är inte som röjjigaste men man blir uppskattad iallafall
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Haha så torr publik..
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Tror att de flesta här missförstått det hela. Det är ingen konsert där folk betalat inträde för att se Lazee uppträda, utan snarare en mässa med paneldebatter, networking osv. Folket som är där är branschfolk och genom hans uppträdande kan han knyta kontakter (fler spelningar, sponsordeals etc.).
brander - jo precis som MBFIMG.com sa då? hahaha
Music-Of-Steel Ja, exakt. Missade det inlägget.
ja tycker de va bra att lazee gjorde sin grej. man ska inte hoppa av scenen bara för att de ingen där som sitter o rå diggar. då kan man lika gärna lägga ner musiken om man ska tänka så. de ba göra sin grej o ha kul.
lazee gjorde det bra men man undrar ju varför han skulle spela just när dom satt å åt?
Att gå av scenen för att ingen diggar det? Jag förstår inte hur du tänker. Lazee skämmer inte ut sig, han sköter det riktigt bra.
Producent
2009-05-10 20:49
Jag hatar verkligen Lazee's musik... Men han får props av mig för att han håller det kallt.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Kul när man märker att folk är så pass hjärndöda att de inte läser vad personer innan dom har skrivit i tråden.
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
han lär ju fått bra betalt för att framföra detta framför dessa snobbar.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska