(Video) Frispråkarn-"Nästa Tåg Nästa Buss" / "Åldersnoja"
Nu sätts ribban för 2009! Här är Frispråkarns nya video "Nästa Tåg Nästa Buss" / "Åldersnoja" Regisserad/producerad av Fernando Illezca B för Ferhango Production Låtarna proddade av Sanchez Enjoy!
fet! kändes dock lite onödigt med att åldersnoja kom in..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt bra jobbat Fernando! Tack!
I ain't rich bitch! | www.soundcloud.com/sanchezbeats
Promotor
2009-04-30 16:12
Videon var väldigt mörk fram till typ 2:30.. nästan för mörk, så det digga jag inte.. när lyset gick på så blev det betydligt bättre, dock såg jag ingen "attityd" i klippet där han posar med polarna.. Åldersnoja var enformigt, dock väldigt snyggt gjord! Diggade låtarna riktigt mycket!
har lite svårt för Frispråkarn men det här va bland det bättre jag hört från dig :) Tung video måste jag säga! lite för mörk ibland bara.. /KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Youtube komprimerar ner filmen...där av att det är så svart! Big up Frispråkarn! Tung låt mannen!
den va bra, diggar slutet av videon, åldersnoja" mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Videon uppe på Playahead mfl nu!
tycker texten var keff alltså, båda låtarna, inte hört nåt från frispråkarn innan tror jag men känns inte som nåt jag varken vill höra eller se igen. sorry alltså, inte för att hata men låtarna var inte så bra och videon var inte så kul heller...men kör på vafan..verkar ju finnas folk som gillar det så gör det för dom och för att du tycker det är kul, det är huvudsaken.
http://www.myspace.com/noodlestyle
Äntligen, har sett fram emot det här :) Håller med om att det blir för jobbigt med allt mörker, skulle va fetare med lite kontrast.. Men annars en helt okej video till en skön låt, kul att se. Peace!
Hej
fet video helt ok text o flow men va fan har hänt me beatsen i svensk hiphop?
yeah i said it!
jag diggar frispråkarn som fan, två feta låtar. men varför trycka in 2 låtar i samma video?
http://www.znapmusic.com/myntah/
Munter Från början var det svårt att bestämma vilken vi skulle skjuta.. så vi körde så här vilket jag tycker blev fett.
båda låtarna/videos'en var feta !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Vart går låten "Åldersnoja" att få tag på?
tycker åldernoja va bättre, gillade inte den andra låten
Du kan köpa låten eller hela albumet "signerat språkarn på Itunes mfl. Vill du ha Cd är det bara skicka meddelande så styr vi det.
Riktigt grymt jobbat med videon, gillar färgerna grymt mycket och miljöerna!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Grym! Videon blev riktigt snygg!
Låten är även med på Galagowears mixtape "Swedens Finest"
Ladda ner -
Galagowear.com
kan säga vad man vill om låten... men fucking fet video...
~ Digital Dirt Ent. ~ www.twitter.com/digitaldirtent
Kul att det diggas!
I ain't rich bitch! | www.soundcloud.com/sanchezbeats
Första gången jag diggar Frispråkarn, fett!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
skit nice låt. diggar fett
TOOOMPAN P19 Instämmer! Grym låt! Upp!
om nån missat så har Frispråkarn och Fernando Illezca B även kokat ihop dessa 2!
du har gjort en kärleks låt typ om din vän och nån dum brud? va heter den ?:O