Moderator
2009-04-22 11:58
[Video] Promoe @ Nyhetsmorgon
Jag slog på Tv4 imorse och såg till min förvåning att Promoe gästade Nyhetsmorgon. Här kan ni se uppträdandet och en kort intervju: tv4.se
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
grymt bra!
http://www.znapmusic.com/myntah/
äntligen lite bra med honom.. har inte hört det på länge nu
imperiet gillade jag. den andra kommer man nog få leva med oavsett om man gillar
Låter skivan som "Imperiet" kommer det förmodligen vara top 5 svenska hiphopskivorna ever. Sjukt bra.
promoe är alltid bra live,fast gillar inte svenne bannan låten haha
men texten i svennebanan e skön =) peace
fan va snygg tjejen är i bakgrundskören!
JKIBMM
Ingen som såg att Jerre från Mofeta och Jerre lirade gitarr och sjöng? :) Fet låt iaf!
Hej
Jo, men vemfan kan ta en sån på allvar när han försöker stjäla rampljuset med ett par jävla startrek-glajor?
mok vurban
Vem är tjejen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vanessa :) Aha, det var hela Spiderdogs, visste inte att Jerre lirade i bandet. Svennebanan var mycket fetare live tycker jag. Hahaha, Mok, det är ju Fonky Fly!
Hej
"vi är discokulor och stroboskop, och solbrillor som ser ut som i robocop!" :D Nej men, Imperiet är väl skönare än Svennebanan. Tror jag. Jag gillar Promoe mer på engelska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
E det jag som bara missuppfattat allt men skulle inte herr Promoe ge ut en dokumentärfilm? Hörde detta för ett jävla tag sen men va hände me den? Kanske ges ut i samband me svenska plattan som kommer!? Ja ja, hur som, kommer bli intressant me den svenska som väntas komma..
GRYMT! Bokat skivan nu!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Han är bäst, så äre bara!
soundcloud.com/jerrones
Moderator
2009-04-22 19:21
Jtee, tänker du på Standard Bearer som släpptes 2007? Isf kan du haffa den
här .
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Fett som fan, gillade faktiskt soundet på svennebanan mer live. Feta texter som allways.
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Redaktionschef
2009-04-23 01:00
Gillade också den bättre live. Å andra sidan har man inte hunnit lyssna in sig så noga än på studioversionen heller så den kanske växer med tiden :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Squirtle Yes man, den är det nog ja! dessvärre funka inte länken :S Thanx anyways! lägg gärna upp igen
Jtee testa denna www.bengans.se/popup/PROMOE_STANDARD/popup_mall_se.asp
Tack folk. Nu har jag hittat å hookat den!
skivan låter ganska tung men gillar promoe mer på engelska
Funkar fan inte att se det där... varken med FF eller IE :(
:)
...och det är det som är så fint med whoa!
Funkar inte här heller. Är klippet redan borttaget?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
klicka in på nyhetsmorgons sida å sök på promoe i sökfältet så kommer alla klipp fram!
Fan vad fet Svennebanan lät! Big up Promoe och Spiderdogs!
www.mofetajerre.se
Måste säga att dessa 2 låtar var överfeta lajv!! har väntat länge på detta dropp å nu när man även kan höra skivan på hans myspace så kan ja säga big up!! Kan ju säga att de förväntningar man hade har han med all rätt lyckats leva upp till så sov inte på denna säger ja bara!!!
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
Tycker personligen att svennebanan är riktigt ball...passar detta landet perfekt o jag har hellre den som sommarplåga än talanglöse mange schmidt!
Producent
2009-04-27 16:39
grym, riktigt grym
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Promoe skivsignering! Promoe signerar sitt nya album Kråksången i Stockholm, samma dag som release! Tid: 16:00 Datum: Onsdag 29e april Plats: Bengans Skivbutik Drottninggatan 20 Stockholm
-sder "dont you wanna put diamond cubes in your lemonade?"
måste ju säga att svennebanan va sjuuukt fet live! hatar låten annars. tycker den är skitkass. men live va den feeet! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89