Jag är i skolan nu så kan inte lyssna, men ja lyssnar och kommenterar direkt när jag kommer hem! (Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2009-04-22 18:52:23)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tyckte låten var skön som fan. videon var lite små rolig, bra gjort!
låten som man redan har lyssnat sönder och personligen tycker jag att det var den bästa på eran skiva. Videon är inget jag gillar..
Låten i sig är ju skit fet, men videon :/
Hej, Träffat Jacob?
Ja hur ska ja säga detta, jag tycker dramadrottning är fet som fan, både orginalet och iggy remixen. Men videon grabbs.. Jag vet inte om ja saknar humor idag eller om ja verkligen inte bara gilla den. Men ja hade förvantat mig något mera! Men som sagt, låten är fet. Man kan inte gilla allt : ) och fet spelning i vallentuna, de va värt att åka från västkusten (6 timmar :) ) peace!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
jag tycker klåten va skittråkig. men videon den tyngsta i år
jävligt missnöjd..
http://www.znapmusic.com/myntah/
Nu e jag hemma! :D Låten är överfett men videon e väl sådär! Mickelito är biff!!!!! D: :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
men förstår ni inte? videon är vad den är, och ska vara det! haha tack peeps
WWW.ISMEN.NU
Låten va inget att ha direkt, men videon va ju vågad och ovanlig i sitt slag.. Starka killar också (Om det nu var ni?)
Låt kärleken slå rot..
Haha, det är inte vi i videon. Jag tycker att Marc gjorde ett skitbra jobb med videon. Den blev som jag hade önskat, underhållande och oproffsig. Puss och kram!
Sopsäck Serenad
hehe tycker den var fet, många grejer jag skrattade gott åt!
Den här videon tyckte inte jag om faktist men ja hoppas att de kommer nån video till Freak.
Jag tyckte videon var kul, lite annorlunda, lagom trashig... Inte så mycket att klaga på.. Låten är tung den med.
Låten är bra, Videon är bra, Passar dom tillsammans? Nej inte riktigt.
Säger som Nuagjagja, såg inte skymten av en brud i hela videon, trots att det är dem låten handlar om.. I övrigt är videon helt okej, men offpoint som fan.. Låten är guld!
Hej
Det hade varit så förutsägbart att filma en arg brud.
Sopsäck Serenad
Men det hade hållt förväntningarna bättre att döma av inläggen i tråden :) Å andra sidan, vad är Ismen utan hjärndödhet? No offense!
Hej
hahaha, videon var fan asbra. gillar när mickelito dyker upp på gymmet! imponerad på den flygande triangeln nån gjorde där också höhö
han som springer naken är fan sjuk eller så har han inget att skämmas över :O xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe jag tyckte faktiskt videon va cool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
word på Nuagjagja . skitrolig video o överfet låt, men passade ju inte alls ihop :P
hahahaha stukad video som faaaan !!!!!
richyrich bitch !
säger som många innan. låten är bra och videon är rolig, passar inte riktigt
----------------------
Haha tycker det var en komisk video med en fet låt. Big up ismen
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Cooool video.. låten är fet som fan.
bla.
Hangaround
2009-04-23 07:44
ni skulle stått på ett tak eller mot en vägg eller så i videon. Skämt och sido, gillar som sagt det oproffsiga i videon, enkelt och fulsnyggt liksom.
hehe ja, många hade nog blivit mer nöjda om vi rappade in hela låten mot en grå bakgrund! inga brudar i videon, men känslan i låten o känslan i videon smälter ihop bra enligt mig! tycker inte en video måste gestalta låten alltid (gjorde inte alla gillar brudar heller). sho!
WWW.ISMEN.NU
haha ni är ju för sköna!
Stay strong
Halv sjuk vidio men det är bra allt...
Jag gillar videon (och låten såklart)! Tycker att videon är charmig och passar bra till låten. Kanske inte rent textmässigt, men den ger samma mysiga känsla som man får av beatet och rappen. Det behövs inga brudar i videon bara för att ni rappar om brudar, det har ni bevisat förut! ;)
Förövrigt så tror jag att den här kan bli en sommarplåga, bara ni får rätt promotion. Trot eller ej, men jag hör fortfarande fjortisar som går runt och sjunger på "Alla gillar brudar" och har den som ringsignal. Det är dags att bli kända nu grabbar!
Moderator
2009-04-23 20:04
Låten är bland de bästa iår och på erat tape! Videon var ändå helt okej, och Mickelito på häst är faen det roligaste jag sett på länge! :DDDD hihihih ,
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag diggade videon, och låten är överfet.. som sagt traaaash och underållande
Låten är grym som fan.. Men videon nej asså =(
jag gillade videon som fan, hörde knappt texten till låten första gången jag tittade för att jag vajbade in i videon, mycket bra skit, låten också
http://www.myspace.com/localexpressions
Jag diggar videon som fan. Låten var dock lite bättre som iggy remix :)
brukar se den här med volymen avstängd!
kasim upp i mixen hur gåre
"vad är Ismen utan hjärndödhet?" Haha, där sa du nåt :)
Tycker videon är skön, bra youtube-grej! Känns typiskt Marc, kul!
www.mofetajerre.se
Kollade igen nu - grym video och låten också! Den växer på en...
www.mofetajerre.se
tack people! de är iaf en video som väcker uppmärksamhet!
WWW.ISMEN.NU
Garvade som fan när den jävla hästen stegrade... skön låt för övrigt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Otaggad på låten, överfet video.
Jag vill se mer av den där snubben med gula bollen!
B
Nice flyingtraingle
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Tycker videon är mkt fetare än låten!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hahaha, sjukt kul när Micke rider häst! Äckelfet låt, rolig video!
Micke är en jävel på hästar.
Sopsäck Serenad
Gillaru heest? Tycket att videon var katastrofal dom första 30 sekunderna sen så satt jag och njöt resten. Så jävla genialiskt. Har ingen aning om vad jag tycker om låten för jag kollade bara på videon och blev lite fast i det haha.