Nice med vol. 2:D Pratar vi månader eller år innan den släpps:P?
Hamiltone: Veckor ;) Eller ja, max månader. Grabbarna är sjukt produktiva just nu.
http://www.shazaam.se http://myspace.shazaam.se
produktiv schmoduktiv..
smo
Håller på lyssnar genom tapet nu, låter fett! Måste bara ge en big up till Stadsjungeln ! Lätt fetaste hittills!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Smo' Jo är ju töng som fan! Aldrig hört han innan i huvudet på.. han är skön som fan i mau apa. Vart kan man hitta mer matrial från han? Shazaam är sjuk som vanligt ! :D Resten med :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ! Lindell P17 Smo har inte så mycket material än. Han dödar den diiirekt istället :) Men snart kommer fler mixtapes och skitmycket ifrån Smo!
Jag tycker mig känna igens smos röst, han måste ha gjort någonting tidigare? Under ett annat alias, möjligtvis?
Jag är jointen
Vafan läste någonstans på whoa's blogg tror jag att 2006 så släppte ri-fa "Stockholms natt" tror jag den hette, och då var Check-rise / Smo'Jo med.. Men på mixtapet låter det som han är helt ny medlem? Eller har jag missuppfattat något nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ri-Fa Madness va 10 gånger fetare. Ett av sveriges bästa mixtape/ep osv osv vad man kalla de Genom tiderna.
Geni
Producent
2009-05-06 15:53
du behöver nog bara använda ett namn för ri-fa madness. Album. Det är inte ihopmixat (inte mixtape) Det är mer än 5-6 låtar (inte ep) Det är inte en netplay, det är ingen kassett och ingen vinyl.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Tapet var kanske inte lika fett som ri-fa madness, men jävligt bra iaf! Längtar som fan till vol.2 :) Sen var ju SmoJo en glad överraskning också. Var lite tveksam inställd mot honom till en början, bakåtsträvare som man är. Men efter att ha lyssnat igenom skiten nån gång hade jag ändrat åsikt! peace
Be kind, rewind, Ri-Fa musiiiiiiiiiiik!
förresten, när kommer streetvideon på mau apa ut? :)
Fan nåra låtar går om och om igen på ipoden! Mixtapet har verkligen växt på en! Och Smo'Jo är en ny favorit efter Shazaam! :) Längtar somfan till andra mixtapet nu!
fett faktiskt, inte lika fett som rifa madness dock men de är förståligt då den skivan är äckligt tung..
hets, stress, fest!
tack ! det kommer massa mer !
Haha kom på en sak nu "4/20" Klyftigt namn och dag att släppa den på ;)
Diggar Smo'Jo som fan! Aldrig hört han innan! såg att någon skrev att han hetat checkrise så ja googlade och verkar ju som han varit med rifa rätt länge? eller har han bara gästat rifa och nu är han "officiellt" medlem? Hur som helst, han höjde Ri-Fa yttligare! BIG UP!! Ser fram imot andra mixtapet nu! <3
"Visst är det vackert.."
Producent
2009-05-25 13:42
det är precis som du antyder corephase, smo jo har alltid funnits med vid sidan av ri-fa.. så smo har mer eller mindre alltid varit medlem men inte plockat upp micken på allvar tidigare.. Han nämner väl detta på biopremiären versen om jag inte minns fel.. Smo du får ringa och skälla ut mig om jag har fel :)
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
skulle jag vilja skälla ut dig hade jag inte ringt.. jag hade skrivit det på whoa som en man! hur som helst.. jag kommer säkert lägga lite olika grejer i lite olika låtar om hur när och var allt blev som det blev.. jag kan ge er pusselbitar men ni får lägga dom själva.. eller fuck it och lyssna på musiken.. det här är inte se och hör, de e ri-fa!
smo
ny ri-fa intervju finns på nätet!
Klicka här! Ha för vana att checka bloggen, allt möjligt dyker upp .. för ett tag sen var det bland annat en exclusive låt som låg där ..
Klicka här! för att checka den!
rifacrew.blogspot.com
rifacrew.blogspot.com
Läser bloggen dagligen, fet skit! intervjun var med fet som fett!
Flyter som en död fisk
ri-fa at the moviiiies, my boy tay schlaaaakkkkktar alllllllllllllllt , indooo e oxå feeeeeeeeeeting tung
Behöver beats !!