(Audio) Ismen & Gorillala - Dramadrottning (Iggy Remake)
Shoo ! Här har ni en liten remake vi gjorde på "Dramadrottning" tillsammans med Gorillala! Riktigt skön grej ni kan köra när ni kör era första parkhäng me engångsgrill o ljummen folle! Lyssna på den här: www.myspace.com/ismen Eller ladda den här:Ismen & Gorillala - Dramadrottning (Iggy Remake) Musikvideo till Dramadrottning kommer i veckan! Hållkoll! Is-männen / Gorillorna
WWW.ISMEN.NU
Den bästa låten ni har gjort. 100 gånger fetare än orginalet. Hoppas videon blir på remixen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-04-19 19:35
Haha nej inte skönare än orginalet, men skön som faen!
time isn't wasted when you're getting wasted .
ÅH VA TUNG!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
passenger med iggy pop ja hehe
synd bara att rapparna sucks!
o va e det där med laxmacka för nåt ??
Grymt skön låt! Och tack för grym spelning i vallentuna igår(lördags) också. Synd bara att publiken var så lam. (Inlägget ändrat av Oracle pga offtopic 2009-04-20 00:21:12)
Kul att ni diggar den. Och tack som fan själv för i Vallentuna, det var fett. Videon blir inte på remixen men vem vet, det kanske blir en video till den också :) Holler!
Sopsäck Serenad
Frankykid det är väl en konstilation/crew med ismen,cleo och callecuttar vad jag vet.. för övrigt så är du töntig. ha det bra.
http://www.goteborg.se
grymt skönt beat! bra remake. han har skön röst den där som sjunger addlips o reff
http://www.znapmusic.com/myntah/
nästan bättre än originalet, så jävla fet!
Båda versioner är feta. :) man pallar inte med dramadrottningar helt enkelt .. !
Munter Tackar så mycket :)
feta grejer helt klart, galet skön melodi på den låten
Munter , jag håller med fan! Riktigt jävla bra Calle!
http://www.goteborg.se
hmr ja jag kanske e töntig hehe, men jag bara undrar varför dom kallar sig laxmacka crew?
Den funkade bra som tågsoundtrack också. Sprid den! Puss!
Sopsäck Serenad
Hangaround
2009-04-20 17:56
laxmacka är skiten, vad finns att förklara? tack alla som gillar
WWW.ISMEN.NU
Shoft, Hundsim gillar't! Sparar remixen och den är nog enligt mig t.o.m. mysigare än originalet, även om verserna var lite väl sakta flowade
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Toastare
2009-04-20 22:15
bra som fan, bättre än orginalet :)
asd
är orginalet passenger eller är det orginalet av er låt som folk menar?!
Jag menar iallafall orginalet av Dramadrottning. Att säga att den här låten är bättre än The Passenger är ju bara idioti.
jag menar också som Mexiflexi..
Skön låt. gillar texten som fan
Aska på
Toastare
2009-04-21 16:48
samma som mexiflexi ^^
asd
D,D,D,D,DRAMADROTTNING!
sweet att alla jämför me orginalet!
den har ju fått en video nu:
WWW.ISMEN.NU
ÖVEEERFET! Jävlar att jag missade denna! :o
bla.
Kul att folk diggar den här!
Sopsäck Serenad
Moderator
2009-04-26 00:49
Rock n roll!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Så jävla fetare än orginalet. Callecuttar <3