[Video] Ta-fatt - 2 låtar från plattan Live @ Catch The Flow Göteborg
tjenis! Vi spelade lite igår i Gbg, vi blev nöjda även fast det inte blev soundcheck eller nån repning alls (förutom i lougen nån timme innan). Vi hade kul på scenen och gjorde vad vi kunde även om pikku blev lite väl bitter på den lilla folkmängden framför oss. De 2 låtarna ni hör i videon har vi aldrig spelat förut, dem är från kommande plattan som släpps i maj och heter: Det ska låta såhär Tar dig härifrånLänk till http://www.youtube.com/watch?v=Qdf9ih_0DWg&feature=channel_page Säg gärna vad ni tycker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan slängde in det i fel forum! kan nån mod langa det till "vår hiphop" istället?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahha, Pikku för i helvete! :D Låtarna lät det inte som det var något fel på, tvåan verkar grym, ser fram emot den inspelad! Rörelse på scen var det inget fel på, dock såg det ut att vara lite litet..? Ni tog hand om varanda bra, dubbade där det behövdes osv. Om publiken var dålig, vilket Pikku gav intryck av så gjorde ni bra ifrån er ändå, vet hur det känns att spela med en publik som inte ger mycket tillbaka. Nog eran bästa spelning av dom jag har sett, so keep doing ya' thang! Ta det chill som whiskey on the rocks!
Hej
ser fett ut
http://www.znapmusic.com/myntah/
Ni gjorde er bra på scen, sjukt kul när Pikku börjar klaga på publiken mitt i andra låten, i lol'd. Shofta låtar, kanske blir till att spana in er i fortsättningen *stryker fantomskägget vist * Dock kommer jag aldrig fatta vad man ska till med solglasögon till när man uppträder i mörka lokaler, det är ju att be om bristande publikkontakt..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
tackartackar alla. N_Jack; Solbrillor är klass, det är cleant.. Vår stil liksom (: thats that! / Pikku
Vem vann tävlningen??:)
Renato & Mikael vann! riktigt bra var dom!
Irriterande att du klagar på publiken Pikku och verkar kräva respons som du är någon känd eller etablerad artist, blir löjligt som fan faktiskt, du får ju räkna med att folk inte vet vem du är eller har hört dina låtar. Du är ju liksom ingen på hiphopscenen, varför ska dom stå och skrika och hoppa? Menar inte att låta som någon hater eller dissa dig personligen men tänk på det. Utöver det så kör ni er grej, gillade vibben på låtarna. Hade kunnat bli soft som fan utan divalaterna.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Skivsamlare
2009-04-05 13:18
Klart dom inte har hört låtarna när vi inte har släppt dom än och aldrig kört dom live förut. Nej, har aldrig påstått att jag är känd eller något sånt överhuvudtaget, menar bara att det hade varit kul om publiken hade stått nära scenen, svårt för dig att säga så mycket när du inte ser publiken. Du hade nog förstått mig då. Dock kan jag medge att det sänkte oss i tävlingen och jo, jag ångrar mig lite. Men vi förväntade oss inget annat än en död publik. aja, peeeeeeeeeeeeeace!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Moderator
2009-04-05 13:41
Jävligt nice tycker jag!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Gå in och tänk: "Fan va dött här är, nu ska vi fan liva upp stället!" istället och gör det bästa av det, får ni ingen respons så fuck it, ni får scenvana ändå ;). Tyckte det lät nice i vilket fall! Saaaaaarvi
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Äre ingen som sitter på flera klipp? Från dom som vann, och andra som körde?:)
haha fet roadtripp ändå asså! tkr ni gjorde ett skönt gig trots bortaplan och allt! klingeling
pikkupan och klingeling ftw! tackar! kul hade vi!
upp!
bra gubbz
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
"Publien är Död" snyggast haha lät nice de där faktist men tycker inte om reffrängerna på båda låter så enformiga. Peace // Joppe
Det va bra, hahah " Är ni på begravning elr nått" hahaha! Synd att ja missa, det såg helt okej ut..vrf va publiken så död? :S..Man kan inte förvänta sig att publiken ska röra på sig om man inte hypar upp dom :D! :D Men de va fett, får man veta vilka som vann? :O
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
tackar! dem som vann hette "Renato & Mikael" dem va skit feta!
upp!