I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Veckans MP3] Carlito - Säg pass! (prod: Masse)

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-09-16 16:28
Word på både Askfat och knatcha.

2009-09-16 16:38
haha okej låten låter bra ,men håller inte med han ett piss i låten, dom som bor i rosengård dom förstör området själva, d :s det är dom som själva väljer sin framtid,dom får pengar av staten som vanliga arbetare jobbar OCH SOM DOM FÅR:S det är hur fuckt som helst ,folk får pengar men ändå klagar dom på staten o polisen haha ni som gör såna låtar vet inte vad ni snackar om ens ta reda på riktig fakta innan ni gör såna låtar, sverige är de ända landet i världen som är trevliga mot flyktingar, men alla kan lyckas om man vill , titta bara på zlatan en kille från rosengård som nu är en av dom rikaste i malmö

2009-09-16 19:44
skane vad fan yrar du om? Sverige tar emot flyktingar, ja! men det finns inte många länder i världen där invandrare är i ett sånt utanförskap i som i Sverige. Vad fan vet ni om hur det är att vara blatte? Tycka synd om oss själva? Bredda er syn lite, det är genom våra ögon. Det är inte ni som får uppleva kylan, det är ni som bidrar med den.
Småsaker mina vänner, folk sätter sig inte brevid en på bussen för att man är blatte, det är irriterande. Att vara tvungen att bevisa sig själv hela tiden överallt, på arbetsplatser bland "svenskar".

Fuck er alla som yttrar er om vad VI känner, gangstrar hit och dit. Loser one, va i våra skor i en dag och du kommer börja gråta.

Riktigt irriterande kommentarer, hiphop är inte för rasister, get tha fuck outtahere.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-16 23:01
ditt fuck head ja är själv blatte som är irreterad på att många indvandrare kommer hit till sverige och gör massa skit sen så får man skiten för dom gör, tycker att dom som ej sköter sig kan get a fuck out, och du stain om du ej gillar landet så kan du me sticka här i från , smutsa inte ner det me ditt skit

2009-09-16 23:03
mannen du verkar ha hat mot svenskar , då är det väl du som är rasist haha sån pajas

2009-09-16 23:11
Chilla båda två, visst de får biddrag från socialen, men själv levnadsätten är lågt från normala. Har en del kompisar som bor där och tro mig det är inte något liknande i någon annan del av Malmö. Renoveringsprojekt är det minsta Malmö stads komun kunde ha gjort, eftersom det är ju trots allt de som påbörjade miljonprogrammet där.

Tyvärr så håller Malmö Stad men en del rejäla besparingar så de lär dröja ett tag.
Båda har rätt till en viss del, det kan jag hålla med om. Så chilla. Alla vi i Malmö vet att de flesta i Rosengård, men även andra delar i Malmö som tar emot socialbidrag har det tufft. Vissa av de väljer hellre att leva på till exempel A-kassan då det är bekvämare. Men still nothing to do about it.

Lets go on topic instead.

2009-09-17 00:57
Mannen vem smutsar ner vad? Vad vet du om mig? Hat mot svenskar? Snälla var har jag antytt på det, snacka inte skit. Jag har nära vänner som är svenskar. Men det är skillnad på svenskar och svenskar. Och folk som inte sköter sig, fine dom är idioter. Men det finns svenskar som inte sköter sig, so what the deal?

Och en annan sak, dra härifrån? Mannen säg inte till mig vad jag ska göra, ok? Lek inte tuff bakom datorskärmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-17 04:18
Askfat. Helt rätt. Snubben är tung. Här ska du få lite annat grymt bra från demko. Tyvär så tycker jag att ljudet inte ät det bästa o det sista låter som webcam mic men tung är den.

2009-09-17 05:24
eller så går man in här. Länk till http://www.dem-ko.com/ bättre kvalité där.

2009-09-29 22:03
Ja demko är riktigt duktig han med, "Kunna va fri" är riktigt jävla vass, borde få mer uppmärksamhet.