Nu när jag har lyssnat på den mer så blir den bara bättre, jag ångra mig den här måste va en av den bästa du har gjort!!! Så jävla tung Ken !!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rätt fet låt, Ken kan när han vill o får bra beats. Men att han kommit tillbaka sen skandalen det vettefan, visst han har släppt en jävla massa (mestadels halvdant skit faktist..alltid nån bra låt på skivan o resten eehhhhhhh) men vart spelar han liksom? Ser ni någonsin hans namn på posters till klubbar, jams eller vad fan som helst? Dom få gånger jag sett hans namn så har du typ varit i eslöv o liknande verkar inte som att någon bokar honom o när nån väl gör det så har jag läst att det varit mer eller mindre floppigt varje gång...han är för full, för hög eller ngt liknande! jag vet inte heller om det räknas som framgång eller att "komma tillbaka" genom att figurera i tidningen titt som tätt när man klantar sig o torskar för massa skit eller gör dumma uttalanden osv...in o ut ur finkan liksom...JIPPIE!
MRsalesman Du såg inte vidoen från då han uppträdde i Oslo som postades här för ett tag sen? Hade gärna varit där... Kommit tillbaka efter skandalen? Personligen tycker jag "Två legender utan pengar" är hans absolut bästa skiva, den senare känns nästan också jämnare än de han släppte innan "skandalen" även om de skivorna har en del klassiska spår... Också hört om spelningar som han bajsat bort men tror egentligen de är undantagen som bekräftar regeln och att dessa blåsts upp rätt ordentligt. Ken är en riktigt entertainer i mina ögon, "no homo"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-03-27 03:27
IDIOT P22 håller med ovanstående inlägg, det är showbizz inget annat.... Du missförstod mig något sjukt..
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
jag gjorde 90 spelningar med äntligen hemma, har gjort över 600 shows, ta reda på fakta först fan.... norrköping, jönköping, sandnes, stavanger, bodö, bergen, trondheim enbart i april, kom förbi....
www.barabazz.com
hiccory P23 Den spelningen är så jävla fet.. var inte där själv men har sett den på youtube. Fett skönt när han börjar kicka Per Gessle eller vem det nu var.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Jag uttalade mig inte som det vore fakta men din "buzz" verkar vara minimal ärligt talat om du har haft en spelning i mina trakter så har jag ALDRIG hört om den o samma sak om du haft på andra platser...jag personligen ser aldrig namnet "ken" på affischer men det är kanske bara jag! Men jag har förstått att du har en trogen skara fans i norge...så mkt vet jag för folk i oslo diggar det! O hade du bara kommit ihåg att ta hand om dina avbetalningar o p-böter så hade jag inte behövt tycka illa om dig som persont! Tur att du iaf väger upp det med lite bra låtar ibland
MRsalesman Nej han är nog inte svärmorsdrömmen men du ska ju inte gifta dig med honom. Förstår till viss del att man väger in en artists personlighet i bedömningen av dess konst men Ken har ju inte utgett sig för att va en helyllekille, snarare raka motsatsen.
Ken e the shit !
http://www.medinaonline.se
Riktigt bra låt från Ken! :)
Nej nej jag bedömmer kens musik utifrån vad jag verkligen tycker. jag tycker inte att han är wack eller ngt...han har gjort endel riktigt feta låtar men har är också jävligt repetativ vilket är tråkigt
Producent
2009-03-27 18:55
Fan va tung låt !! Ken is real !
Since 1984 @realgizlee // twitter
Låten är nog det bästa ken har gjort efter "Öden" eller "Sthlm City" är bra som fan också, för i dom andra låtarna tycker jag det är ungefär samma texter, men den här stack ut ! posetivt ! har ju kommit 2 street singlar med samma namn som e överfeta nu "Hip-Hop" fan Houman å Ken va fetast ! jaja nu ska jag hålla mig till låten, bra text grymt beat å Nas i refrängen : Fett !
bara en sak till, menar du one love till Nas eller så för hans första platta va ju Illmatic.
Inte hört "öden" på vilket släpp?
Galet fet, bästa jag hört med honom på läänge.. Det är väl Nas - Mastermind på reffen?
http://www.myspace.com/mannegbeatz
Ännu en fet låt från ken! Sveriges bästa storyteller och rappare överhuvudtaget . Ser fram emot plattan som fan!
and on that note, lets get back to the program.
gåshud på denna...riktigt fet
SALTA DEM
kenBB: alltså fuck mannen.. så jävla fet låt, ärligt ja dööör!!
..
Producent
2009-03-31 17:37
Jag tror att Ken är jävligt medveten om att Illmatic var NaS första platta... -_- För övrigt är One Love en låt på plattan.
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
så jävla bra.
www.discotheque.se
jag vet att one love är en låt på Illmatic.... läs vad jag skrev igen.
Producent
2009-03-31 21:16
läste igen. :)
:), hoppas ken droppar mer sånna här låtar, och inte om att röka och sånt.
Shit, kliv av hans kuk allihopa. Eller ta den ur munnen, för hade han varit okänd fritidsgårdsrappare från Jordbro hade han knappast fått samma hype. Låten var väl inget märkvärdigt och eftersom han tydligen växte upp på 90-talet såsom jag gjorde där det var Raiders, Air Jordan och NWA som regerade det mesta av Sveriges gatuliv så borde han väl ha kommit bra längre än att fortfarande låta som en ledsen Hässelbyluffare ena dagen, för att nästa vara en jävla reklampelare för knark och tunnelbanelinjer. Nej, this was nuthin´ but shit. // Puma Silverback.
Är inget Ken fan, men det här var helt ok
http://www.aktivdemokrati.se/
// Puma Silverback. Rest my case....
BAHA!
Damn, det här var fett, kul med hip hop från sverige som känns..
GRYMT KEN!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
satan så tung. gdamn! hela känslan över låten är insane, bästa låten jag hört överlag på ett par månader, då räknar jag in slaughterhouse låten också.
http://www.myspace.com/localexpressions
Oh jävlen, detta behövdes för hiphopsverige. Fyfan va gott beat! PROPS!!!
Tyckte Kartellen släpte "Hip Hop" på sitt mixtape innan denna. Dock så är det ju ingen konstig titel på en låt i denna genre men men hehe.
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org