I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Audio) Promoe - Män som hatar kvinnor

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-02-26 10:07

(Audio) Promoe - Män som hatar kvinnor

I’m teaching rap at a hiphop school for two weeks, and I gave the students an assignment that I did myself as well. We all chose a song to make a new version of, using some of the ideas from the original song - but adding our own flavor to it. My choice was Tenor Saw’s ‘Golden Hen’ - and my version is called ‘Män som Hatar Kvinnor’. Download it here!

Recorded by Kapten Röd at his studio - big up!

Länk till http://www.looptrooprockers.com/music/Promoe-Mansomhatarkvinnor.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2009-02-26 10:31
Skitfet text och skitfett lagt av Promoe. Dock tycker jag det är synd att han snöat in på reggae så mycket. Pallar inte med sån musik..
Redline!

2009-02-26 11:33
Hade hoppats på lite "long sleeves in the summer" stuk på beaten, reggae grejen känns opassande. Synd, men bra text dock!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-26 12:07
Jag har absolut inget emot att han snöat in på reggae. Bara kul med utveckling och jag gillar reggae. Men här låter han inte bra. Han kan inte reggae riktigt om han inte får ha autotune och nåt smörigt riddim. Texten är grym i början tills han förklarar bort sig och säger att det är en metafor. Känns bara pknödigt haha. Blev besviken

Rappare

2009-02-26 12:49
tyckte låten va nice! går inte riktigt o jämföra me "lullabies to my self" för den va lätt bland hans bästa! rät.t smart drag av han att döpa den till män som hatar kinnor nu när mångma nog kommer söka efter filmen med samma namn.. d enda som jag kan riktigt klaga om på denna låt är att beatet var för glatt för ett sånt här sorgset tema... lääängtar efter kråksånger as hell! ;P keep it up! bless
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!

2009-02-26 14:35
hoppas kråksången blir mer som "Detta har hänt" än detta, inte dåligt men gillar mer promoe på de gammla sättet, fint med att variera lite sådär.
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-02-26 23:22
funka rinte för mig:(