I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Nu Jerzey Devil ft. Weezy & Helno - Diffrent Girls

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-02-25 14:29

[Audio] Nu Jerzey Devil ft. Weezy & Helno - Diffrent Girls

Hey!

Nu finns Helno med som Veckans singel på MySpace, tillgänglig för alla som har ett MySpace konto. Om du har MySpace på svenska så kommer du se detta redan på startsidan för MySpace, sprid gärna detta då det är första gången någonsin en osignad svensk artist fått göra en officiell remix med en så stor artist som Lil Wayne

Kika gärna förbi och hojta på www.myspace.com/kingsclubhelno
Mvh, Kings Club

I got more kicks than Jackie Chan.

2009-02-25 14:42
Riktigt riktigt dåligt...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-02-25 17:29
det är så roligt med alla dessa "artister" som köper sin hype, och lägger ner så mycket tid o pengar, som sen dessutom gör ett så otroligt dåligt jobb med grejerna dem släpper.
om detta här klassas som hiphop, så slutar jag hellre lyssna på hiphop o börjar lyssna på country med steven segal.. för detta är bara pinsamt.
you wish you was me but woke up n' you was you again

2009-02-25 17:35
hatar fameshoppers som dessutom e wacka..
Rock the beat Ent
Producent

2009-02-25 17:50
om detta här klassas som hiphop

Vad klassar du det själv som?

fet låt :>

2009-02-25 18:00
Vad klassar du det själv som?

Jag vet inte, det måste vara någon ny genre det här med autotune o skit, det är inte hiphop iallafall.
you wish you was me but woke up n' you was you again

2009-02-25 19:37
Oj, här var det påståenden.. Detta har inte kostat en enda krona. Totalt värdelöst är var och ens åsikt.
Men då Helno fick chansen att göra denna remixen och dessutom att MySpace hjälper till att promota den måste betyda att iallafall någon tycker både Helno och låten är bra:)

2009-02-25 19:40
hur gammal är helno? ser ganska så ung ut...he got skillz
MTMTX

2009-02-25 20:42
20 bast..:)

2009-02-25 22:32
Helno är blytung ju... i andra låtar jag hört med honom.
Den här var mindre bra, inte dålig, men heller inte på topp.
Kul med "Veckans singel" Lycka till.

2009-02-25 22:59
Hur gick det till med en offiell remix på en weezy låt av en osignad artist?

Tror inte mail till lil wayne funkar direkt och utan ett bolag i ryggen borde det vara rätt tufft?

Luktar mer en egen gjord remix men men...
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2009-02-26 00:10
va snackar ni om?
grymt som fan tycker jag!
men jag undrar också om detta är en egengjord remix eller officiellt?
28
Producent

2009-02-26 01:13
Kontakter ger bra resultat, om man säger så ;)

2009-02-26 12:09
Vi har egentligen ingen skyldighet att sitta här och försvara Helno för att folk tror saker.
Men jo okay, det är den officiella, då det är NJD's låt och han dessutom producerat den.
Så vi kontaktade honom, då vi har mycket gemensama kontakter inom BWS och han tyckte det lät som en fet idé.
Om detta varit något eget utan några tillstånd hade MySpace knappast lagt upp den som en Veckans Singel heller.