länken funkar inte för mig :( Men såg den tidigare idag å den är riktig fet :D
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
låter cool, men det känns som ken redan har gjort liknande låter. lite trist..
hets, stress, fest!
jag glömde skriva (Video) där uppe kan nån admin eller mod ändra?
Riktigt snygg video trailer.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Är det nya singeln, "Ingenting"?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Riktigt tungt.
http://soundcloud.com/abstinens
gillar det skarpt, schysst att han tänker köra en ny version på "Dödens Gränsland"....hoppas det blir en Kaos 2009 med...
BAHA!
Är det bara jag som anser att Ken Ring är sjukt urkass? Legend och Pionjär i all ära, men det behöver ju inte berättiga en halvkass rappare med snuskigt stor hajp. Fram till 2:30 låter ju hans så kallade rappande som lågmält mumlande med känsla värdig en skådespelare i Sunset Beach eller liknande dynga, och beatet var ju inte särskilt mysigt det heller... Sen börjar han bli vild, tjosan, roahar "ööh, jag öhhh, jag är hård- ööh, staten är dum, yeaah, ge mig mitt weed vafan ". Nåväl, videon var snyggt filmad och redigerad- alltid nåt.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Håller med dig N_Jack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
n_jack, efter att se låttitlarna på din presentation så förstår jag att du inte förstår varför ken är bra. jag ser fram emot skivan, grym video det här..
bumaye, det är tre beats?
tog bort min kommentar, lyssnade bara början med pianot o gråtet, riktigt trisst whoa pianosling beat. men de blev nice sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En riktigt fin låt och video, den uppfyller sitt syfte.
Ken ÄR legend.
Stay strong
BENG RING, leverar alltid!
stigili dang dang didan
vem är det som sjunger i slutet av första låten!
tyngaste!!!!!!!!
Låter väl bra, men blir ganska trist efter ett tag. Fast den nya versionen av "Dödens gränsland" kommer säkert att bli grym.
http://www.myspace.com/mannegbeatz
It's time for this dude to retire. Ken Ring is a grown ass man! Why the fuck is he appearing infront of the camera, dressed like some 16-year old dimebag seller from New York? His image is disturbing son! In a State Penetentiary this man would have been confronted with 21 questions for matching the description of some neighbourhood child-molester! He still trying to relate to the youth? This dude looks like he suffering depression from a middle-life crises! Dropping tears on the track and shit? Drama-queen sounding vocals have been pampered with way too much! I rather listen to T-pain's lame ass chorus jingles. Word up! And personally, im not buying this fake struggle he is trying to sell. Buuu fucking huuu! I'm sorry if I hurt the feelings of those who consider this man to be a legend of some kind. Just trying to deliver you the raw and uncut truth. Outside of Sweden, Ken Ring (as an artist) would be a nobody. Peace.
3rdwidsom, its music, stop crying
Riktigt jäävla tuuungt !! Skulle vilja höra någon låt som inte va deppig med asså!
Highfive anyone, anyone?
3rdWisdom P21 Well, we are in Sweden now! Så håll käft!
Highfive anyone, anyone?
de första va bara skit men den andra diggades som fan riktigt soft!
N_Jack P17 med tanke på din ålder: "P17" så är du nog för ung för att inse hur mkt. Ken Ring har gjort för svensk hiphop, även om du tycker att just denna låt inte var bra.
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
I didn't mean to shatter the image of your role-model Niito ... Shame on me for resisting the realness behind this corny ass fairytale music, pioneered by some inarticulate black dude still fascinated by the teenage culture of America.
Är det bara jag som anser att Ken Ring är sjukt urkass? Legend och Pionjär i all ära, men det behöver ju inte berättiga en halvkass rappare med snuskigt stor hajp. Fram till 2:30 låter ju hans så kallade rappande som lågmält mumlande med känsla värdig en skådespelare i Sunset Beach eller liknande dynga, och beatet var ju inte särskilt mysigt det heller... Sen börjar han bli vild, tjosan, roahar "ööh, jag öhhh, jag är hård- ööh, staten är dum, yeaah, ge mig mitt weed vafan". Nåväl, videon var snyggt filmad och redigerad- alltid nåt. Äntligen fler som håller med mig! Tycker han är sjukt överskattad.
Och ta inte det här som hat, och ni behöver inte ord bomba mig bara för
att jag inte tycker samma sak som er, BYE!
fett tungt shit damnnnnnnnnnn
Användaren är inte inloggad 3rdWisdom P21 Good opinion. Beaten var schyssta, men Ken Ring..... Han är inte äkta, och han kan vara den sämsta textförfattaren av något slag i Sverige, fattar inte varför man lyssnar på honom.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
inget jag tyckte om faktiskt
? ? @nt??? ?? ©™
Dj_Silence P29 Ärligt talat spelar det ingen roll för mig om han så uppfunnit botemedlet till cancer, jag tycker likväl att han är en usel rappare..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Word på N_jack, eller.. han faller inte mig i smaken, tycker faktiskt inte alls om honom. men min åsikt :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
han e bra när det väl gäller å han gör det på allvar,,,, han kan ju lätt spåra ut på beats ibland, men han e en bra berättare!
tung
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
riktigt grymt big up ken
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Jag tror att Ken är en sån typ att Mc man måste ha hört under tidiga år,då han kom för att uppskatta. Samma med Amerikanska oldschool katter. Många kids har ju svårt att förstå storheten i old school. Nu menar jag inte att Ken är old school men när han kom 99 var ni som är 16-17 år lite för små för hans typ a grejj.
sweet as fuck, när kommer skivan?
EverydayHooker P23 ; You have a good point. I heard Ken since "Grabbarna fron fororten" and "Sprang regeringen". There were times when his music was real and raw, but how can someone deny that his shit has not declined? He has nothing more to tell. We heard his story. I could replay his old classic tracks, but I refuse to accept his new shit just because the old ones were good. I think most of you are accepting any type of shit Ken puts on the table, solely because he has that "legend" belt around his waist.
3rdWisdom Exakt! tack för att du skrev det, tänkte precis likadant.
dunk low!
någon som har låten??? måste ha den :) bästa han gjort på länge :)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Låter sämre än Äntligen Hemma-skivan tyvärr
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.