Jag tycker oxå att Henok är grym. Men om han inte släppt en dålig låt är det väl nog inte så konstigt att du diggar han?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fet låt!
http://www.goteborg.se
Låten är sjukt fet. Finns fan ingen svensk rappare med lika mycket swagger som Henok!
I AM THE ULTIMATE HIGH, I AM THE RUSH YOU'VE BEEN WAITING FOR YOUR WHOLE LIFE. tungt
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Det är Astma och Rocwell som proddat förövrigt.. INTE Somajo.
Yes, såg det senare sorry. Somajo <3
coolaste!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
grymt bra. varför bara 9 inlägg?? hypa förfan, det här är dubbelt så tungt som lazee
Upp, igen s javla bra
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Men hon är med på låten iaf... sså 11 inlägg
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Årets skönaste låt hittils tycker jag iaf!
refrängen e skön som fan. Big up till Henok
lite Off Topic kanske..MEN, har fått höra av en fågel som viska i mitt öra att precis innan Adam T slog igenom (stort i Swe, inte bla Tyskland) så hade Henok berättat för AT om hans debutalbum, sina kommande låtar och dess koncept osv. Då AT hade mer kontakt osv för att slå igenom så kom han självklart ut i media före Henok, och *VIPS*, vad gjorde henoks ideér på AT's låtar, album etc mån tro? Jag har alltså fått höra att AT snodde Henoks ideér o shit. Vill bara veta om någon har nån info om detta. Och nej, tänker inte berätta vad för fågel det var som viska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Menar inte att om Henok slagit igenom först, så¨hade han rappat "thats my cool..". Men koncept, ideér till låtar/videor m.m.
Yes något sånt e det....
Rock the beat Ent
Jag har oxå hört en massa sådant om AT.. Jag kan dock inte bekräfta om det är så eller om det är rykten, men det finns vissa saker som är skumma med AT´s "ändring" av stil helt plötsligt.. Shit vad SE & HÖR det blev haha
Vik din egen krona, bli din egen kung
www.aforism.net
Har AT släppt någon skiva före? Hörde han gick under namnet Adm eller vadfan det var
stajl P21 Well samma snack gick om Profilen och Petter back in 99 om du minns ;) Tror det handlar om vem som får chansen och sen tar den. Kan spekulera i om det har att göra med Stockholm Malmö etc etc. Kan ju mycket väl stämma att just beatet till "my cool" kunde givits till Henok av de som gjorde beatet. Bara vilda spekulationer från min sida. Har ingen fakta att lägga på bordet mer än att Adam gjorde det bra, och Henok gör sin grej bra :]
FörträngdSkribent , haha, ja SE & HÖR blev det hehe. Är 99% säker på att det inte är rykten utan att det är sanning, fick reda på det av en bekant som är bekant med båda Henok & AT. MR-J P20, Han var med och gästade på nån av Ted's låtar, back in the days, under namnet Adm (: yessir , haha, bra där ;) Instämmer om att båda gör sin grej bra. Dock är jag nyfiken på hur det hade vart ifall Henok slog igenom före osv, hade vart kul och se skillnaden, om det nu hade blivit nån skillnad.
diggar denna låten stenhårt! fett skön o ha som bakgrundsmys me bruden o så hehe! =)
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!
stajl P21 vilken jävla ted?
Hans mixtape var uppe här på whoa för några veckor sen, ett gammalt tape iofs, men där fans en låt med dem 2.
MR-J P20, Sorry för den dåliga informationen, men är inte på min egna dator så kan inte kolla efter namn på låt osv. Och mitt minne ska vi inte ens snacka om :p On topic på min off-topic'are; Hur kan man bajta nåns ideér och shit när man vet att förr eller senare så lär allt dyka upp. Vilket det gjorde här.. Förstår inte.. Om man är en musikaliskt artist bör man kunna ha egna uppfattningar, ideér, och framför allt kreativitet. Visst kan man få insperation, men att ta efter, näst inpå kopiera någon annan förstår jag inte, det leder ju bara till anklagelser och chaos. Blev jävligt besviken på AT när jag fick reda på detta, visst har man hört småsaker om honom som är lite arogant, men detta fick mig att tappa allt intresse överhuvudtaget... // besviken och sviken
Hehe det är lungt! Bryr mig inte så mycket ville mest bara veta iaf så :)